Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.

  1. W naszej firmie łamiemy wszelkie możliwe schematy w podejściu do klienta i w szczególności do pracownika – dlaczego? Czytaj dalej 👇 👇
  2. Wiedzą dzielą się nie tylko specjaliści z 10-letnim lub dłuższym doświadczeniem. Dajemy również możliwość podzielenia się świeżą wiedzą przez pracowników z młodszym stażem! #Poprowadź_Szkolenie
  3. Chcesz wziąć udział w zewnętrznym szkoleniu? MÓWISZ I MASZ 🔥 Pokaż coś od siebie i zgłoś chęć rozwoju!
  4. Jakie wartości wyznaje nasza firma?

👉 Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.🥇 Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!

❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.

⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!

  1. Naszych usług nie sprzedają handlowcy, nasze usługi sprzedają specjaliści, którzy mają równie dużą wiedzę w realizacji usług, co działy realizacyjne. Po to by być Twoim i klienta merytorycznym wsparciem w rozwiązywaniu problemów oraz zwiększaniu efektywności naszych działań.
  2. Działamy w oparciu o plany: strategie, media plany i procesy, które układamy wspólnie, a każdy nowy pomysł JEST NA WAGĘ ZŁOTA! 🤝
  3. Nie patrzymy sobie na ręce, ufamy że pracujemy z dorosłymi ludźmi – dążymy do wspólnych celów. Działamy w oparciu o zaufanie, nie kontrolę.
  4. Tutaj, nie usłyszysz NIE, BO NIE lub ,,dziś mamy ważniejsze priorytety”… Przygotuj się, uargumentuj swój pomysł, a na pewno zostaniesz wysłuchany.
  5. WYZNAJEMY ZASADĘ: nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Liderzy zespołów mają zawsze otwarte drzwi, gdzie otrzymasz odpowiedź i pełne wsparcie.
  6. Stawiamy na automatyzację powtarzalnych procesów.
  7. Zawsze podchodzimy transparentnie w stosunku do każdego Klienta.
  8. Jesteśmy ludźmi, dla ludzi. Rozumiemy problemy: te osobiste, jak i realizacyjne.

Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.

Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.

8 000 - 11 000 zł netto B2B

Cześć!

Analizując swoje motywacje Twoim motorem jest rozwój Klientów? Umiesz pokierować pracami specjalistów i przedstawiać wyniki działań oraz raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą? Doskonale znasz usługi e-marketingu i/lub IT i masz świadomość, że rola ta to współplanowanie strategii? W ramach rozwoju obecnej bazy Klientów potrafisz stworzyć atrakcyjne oferty i zrobić deal? W takim razie usiądź wygodnie i czytaj dalej.

Twoja rola w organizacji:

Szukamy frontmana / frontwoman z pasją do strategii i obsługi Klienta w segmencie średnich i dużych firm/portfeli marketingowych. Kogoś, kto zna narzędzia reklamowe i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem. 

 

Wymagania

  • MINIMUM 3 lata pracy w agencji marketingu internetowego na podobnym stanowisku. Warunek konieczny.
  • Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż, by efektywnie dostarczać wartość z digital marketingu.
  • Umiejętności sprzedażowe, potwierdzone doświadczeniem i sukcesami.
  • Szeroka wiedza z digital marketingu – min. SEO, SEM, SM Ads i nice to have: Web Analityka, UX, Automated Marketing, IT (web development).
  • Umiejętność rozwijania Klienta od tworzenia strategii, oceny efektywności działań specjalistów po stronie agencji, po raportowanie.
  • Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B, B2C dla usług i dla e-commerce.
  • Umiejętność oceny efektywności akcji sprzedażowych po stronie Klienta – czy inwestycja przynosi zysk?
  • Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
  • Znajomość Excela.
  • Umiejętna, jasna i ciekawa prezentacja danych wraz z argumentacją.
  • Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Świetna samoorganizacja, terminowość, rzetelność.
  • Asertywność wobec Klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów. 😉
  • Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza.
  • Umiejętność motywowania i budowania dobrych relacji z zespołem wykonawczym.
  • Gotowość do wyjazdów i spotkań z Klientami, szczególnie w okolicy Wrocławia.
  • Angielski na poziomie min. B1

Mile widziane:

  • Wiedza z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
  • Znajomość i doświadczenie w pracy w ClickUp.

 

Twoje zadania

  • Współtworzenie strategii dla Klientów: od ofert, przez media plany i budżety mediowe po optymalizacje cykliczne, ekspansje (SEO, Paid, Analityka, UX, SM, content, budowanie stron/IT ).
  • Inicjowanie i nadzorowanie działań prowadzonych na rzecz Klienta przez inne działy.
  • Współpraca międzyfunkcyjna z zespołami ds. Usług digital marketingu, IT, New Business, procesów i administracji, w celu zapewnienia prawidłowego planowania, realizacji, pomiaru i rozliczania usług.
  • Analizowanie danych sprzedażowych i opinii aktualnych klientów w celu optymalizacji aktualnych działań w celu uzyskania maksymalnego wpływu.
  • Utrzymywanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z Klientami Grupy VIST (segment średni i duży).
  • Realizacja planów dosprzedaży w zakresie budowania potrzeb i opieki nad portfelem klientów Grupy VIST.
  • Koordynowanie przygotowania oraz negocjacji Umów.
  • Organizacja Kickoffów projektowych po przejęciu Klienta od New Businessów.
  • Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla Klientów.
  • Prezentowanie wyników Klientowi i pełnienie roli partnera, eksperta.
  • Bycie na bieżąco z najlepszymi praktykami dotyczącymi ofert i promocji oraz USP Grupy VIST, także po to, aby zapewnić zgodność.
  • Tłumaczenie języka eksperckiego na kliencki i odwrotnie.
  • Utrzymywanie motywującej komunikacji i partnerskiego podejście w pracy z zespołami.
  • Opieka nad sytuacjami kryzysowymi i reklamacjami. Utrzymanie NPS minimum na poziomie 8,5.

 

Oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 8 000 – 11 000 zł netto podstawa + premia naliczana indywidualnie w zależności od wyników dosprzedaży w danym miesiącu.
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu. 
  • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną
  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
  • Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
  • W sprzedaży stawiamy na transparentność, autentyczność i edukację Klientów.
  • Sprzedajesz wysokiej jakości usługi – nie zatrudniamy juniorów do pracy na Klientach, tylko seniorzy i doświadczeni “midzi”
  • Firmowy komputer i telefon.
  • Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działów wykonawczych w agencji.
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.
  • Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.

 

Proces rekrutacji:

Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa meet 45 minut –  Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) –  Decyzja

6 000 zł netto B2B

Co powiesz na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet?

Klientocentryzm, holistyczne podejście i chęć realnego wsparcia marketingiem, a nie tylko wystawianie faktur.

Czy brzmi to komfortowo?

 

Wymagania

Czego oczekujemy na tym stanowisku:

  • Proaktywnej postawy;
  • Co najmniej 3 letniego doświadczenia w sprzedaży w tym minimum rocznego w agencji reklamowej / software house [wymóg konieczny];
  • Doświadczenia w outbound sales;
  • Znajomość digital marketingu (min. SEO, Google Ads) – pozwalająca swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem dopasowującym rozwiązania;
  • Rozumienia procesów biznesowych oraz potrzeb Klienta agencji;
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji;
  • Wyborna komunikacja oraz kunszt aktywnego słuchania;
  • Przyjemność z nieustawicznej nauki, ciągłego szukania lepszych sposobów pracy;
  • Znajomości Excela/Google sheet na dobrym poziomie;
  • Dobra znajomość systemów CRM np. Pipedrive;
  • Znajomość j. angielskiego min. B2;
  • Terminowość, procesowość i doskonała organizacja pracy;
  • Samodzielność i odpowiedzialność;
  • Dbanie o niuanse – obieg dokumentów, FV.

Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:

  • Prawo jazdy pozwalające Ci dotrzeć do większych Klientów;
  • Znajomość obszaru Web Developmentu (IT) – na poziomie podstawowym pozwalającym swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem, dopasowującym rozwiązania w obszarze stron/sklepów i aplikacji webowych;
  • Znajomość ClickUp.

 

Twoje zadania

  • Badanie rynku i pozyskiwanie siatki kontaktów B2B zgodnych z kwalifikatorami i wartościami Grupy VIST, zarówno online (LinkedIn, strony www) i offline (eventy branżowe, targi, konferencje).
  • Identyfikowanie osób decyzyjnych i dążenie do pełnego BANTa.
  • Aktywny prospecting – Cold Calling, rozmowy i spotkania na wydarzeniach branżowych.
  • Jakościowa obsługa ciepłych leadów.
  • Pełny proces sprzedażowy od kontaktu, briefowania, przez zbudowanie relacji, przygotowanie oferty, po negocjacje i podpisanie umowy oraz zlecenie projektu specjalistom wykonawczym.
  • Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych i ich merytoryczne, efektywne i efektowne przedstawianie.
  • Edukacja Klienta na temat USP i realnych korzyści usług digital marketingu Grupy VIST (SEO, Google Ads, Analityka, Social Media Ads, Allegro i Amazon Ads, UX, IT, Automated Marketing, itd.) 
  • Realizacja założonego planu sprzedaży i raportowanie wyników.
  • Terminowa, zgodna z procesem i zorganizowana praca na systemach taskowych, SaaSach i CRMach sprzedażowych.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i specjalistów.

 

To oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 6 000 podstawa netto na start + premie
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu. 
  • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną
  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
  • Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
  • W sprzedaży stawiamy na transparentność, autentyczność i edukację Klientów.
  • Sprzedajesz wysokiej jakości usługi – nie zatrudniamy juniorów do pracy na Klientach, tylko seniorzy i doświadczeni “midzi”
  • Firmowy komputer i telefon.
  • Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działu New Business w agencji.
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.
  • Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.

 

Proces rekrutacji:

Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa meet 45 minut –  Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) –  Decyzja

8 000 - 9 000 zł netto B2B

Masz dość ciągłej pracy z legacy code przy projektach utrzymaniowych? Męczy Cię ciągły kontakt z klientem lub/i „wyklikiwanie” gotowych szablonów? Świetnie się składa! Aktualnie w WebVIST poszukujemy doświadczonego specjalisty, który pomoże nam tworzyć innowacyjne rozwiązania cyfrowe. U nas zmierzysz się z większymi, rozwojowymi projektami i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod.

WebVIST to submarka Grupy VIST. Od ponad 8 lat pomagamy firmom budować silną pozycję w sieci. W WebVIST zajmujemy się: tworzeniem stron internetowych, sklepów eCommerce oraz aplikacji webowych, a także dopasowywaniem customowych rozwiązań.

Czym będziesz się zajmować:

  • Rozwój backendu: budowa i utrzymanie skalowalnych aplikacji backendowych, optymalizacja wydajności i bezpieczeństwa.
  • Współpraca w zespole: bliska współpraca z Frontend Developerami, Testerami i Projektantami w ramach zwinnych metodologii (Scrum, Kanban).
  • Automatyzacja: wprowadzanie i doskonalenie procesów automatyzacji, w tym CI/CD.
  • Infrastruktura: zarządzanie infrastrukturą chmurową (mile widziana znajomość AWS) oraz środowiskami developerskimi.

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenie: minimum 2 lata pracy na stanowisku Web Developer/DevOps (lub pokrewne), preferowane doświadczenie w Software House.
  • Znajomość technologii: MySQL, PHP (Laravel, Symfony), AWS, Docker.
  • Umiejętności: automatyzacja procesów (Ansible, Puppet), testowanie, znajomość metodologii zwinnych.
  • Znajomość: CMSu WordPress + Wocommerce, mile widziane doświadczenie w Prestashop.
  • Bardzo dobra znajomość: GIT’a.
  • Znajomość: systemu Linux.
  • Mile widziana znajomość: make.com.
  • Komunikatywność: dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie (min. B2+).
  • Proaktywność: umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz chęć ciągłego rozwoju.
  • Portfolio: prosimy o podanie linku do Twojego profilu GitHub, abyśmy mogli zapoznać się z Twoimi projektami.

Co oferujemy:

  • Zadanie rekrutacyjne: zapłacimy Ci za realizację zadania.
  • Ciekawe projekty: praca nad różnorodnymi projektami, w tym eCommerce, aplikacjami webowymi (w przyszłości też mobilnymi) z rozpoznawalnymi markami np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm. W większości projekty rozwojowe, przy minimalnej ilości zadań utrzymaniowych.
  • Trackowanie: tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
  • Pracę w modelu: hybrydowym (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze – Wrocław albo Tarnów) lub 100% zdalnym.
  • Elastyczne godziny pracy: start 7:00-9:00 koniec 15:00-17:00.
  • Dwa razy do roku rozmowy statusowe: z możliwością podwyżki i awansu.
  • Rozwój: możliwość zdobywania nowych umiejętności i certyfikatów, udział w konferencjach branżowych.
  • Zgrany zespół: praca w przyjaznym i doświadczonym zespole, gdzie panuje otwarta atmosfera i brak korporacyjnej otoczki.

Jak wygląda praca u nas:

  • Zwinne metodyki: wykorzystujemy Scrum lub Kanban, w zależności od projektu.
  • Autonomia: dajemy Ci dużą swobodę w podejmowaniu decyzji i realizacji zadań.
  • Wsparcie: zawsze możesz liczyć na pomoc i wsparcie zespołu.

Jeżeli jesteś gotowy/gotowa do podjęcia nowego wyzwania, wyślij nam swoje CV i portfolio lub link do Twojego profilu na GitHub! 💻

Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Zadanie rekrutacyjne – Ocena zadania – Rozmowa II – Decyzja

7 000 - 11 000 zł netto B2B

Cześć!

Spotkania z Klientami, dane i liczby to Twój żywioł? Potrafisz przekuć je w skuteczne strategie marketingowe? Wiesz, jak optymalizować kampanie, by przynosiły najlepszy ROAS? Jeśli tak, to czytaj dalej 😉 Szukamy kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za wyniki kampanii naszych Klientów i będzie miał realny wpływ na ich sukces w internecie! 👀

 

Twoja rola w organizacji:

Poszukujemy doświadczonego specjalisty w zakresie performance marketingu. Kogoś, kto potrafi analizować dane, tworzyć i optymalizować kampanie w Google Ads (+CSS, +Merchant Center), Social Media Ads i Allegro/Amazon Ads, a także przekładać cele biznesowe klientów na mierzalne wyniki. Będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych (także w Google Analytics 4), które przyniosą realne rezultaty naszym klientom.

 

Napisz do nas, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • analityczne myślenie – potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich wnioski, które przekładają się na konkretne działania,
  • ciągłe doskonalenie – jesteś na bieżąco z trendami w digital marketingu i chętnie testujesz nowe rozwiązania,
  • orientacja na wyniki – Twoim celem jest osiąganie i przekraczanie założonych KPI,
  • komunikatywność – potrafisz jasno prezentować wyniki i strategie zarówno zespołowi, jak i Klientom,
  • rozumienie biznesu – Masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż,
  • samodzielność – organizujesz swoją pracę efektywnie, dotrzymujesz terminów i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania,
  • innowacyjność – szukasz nowych sposobów na zwiększenie efektywności kampanii i automatyzację procesów.

 

 

Twój zakres obowiązków:

  • Planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w kanałach płatnych (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, Tik-Tok Ads, Allegro i Amazon Ads, itp.).
  • Analiza danych i raportowanie wyników kampanii – Google Looker Studio i Google Analytics 4.
  • Konfiguracja Analityki (GTM + GA4) pod kampanie płatne, wdrażanie Consent Mode (na podstawie instrukcji).
  • Tworzenie i optymalizacja lejków konwersji.
  • Tworzenie indywidualnych i przemyślanych media planów.
  • Badanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości.
  • Współpraca z działami SEO, Content i UX przy tworzeniu zintegrowanych strategii marketingowych.
  • Zarządzanie budżetami reklamowymi i dbanie o efektywność wydatków.
  • Testowanie nowych kanałów i formatów reklamowych.
  • Przygotowywanie prezentacji i raportów dla klientów.
  • Udział w tworzeniu ofert i strategii dla nowych klientów.
  • Spotkania z Klientami przy wsparciu działu Sprzedaży.
  • Komunikacja z obsługiwanymi Klientami.
  • Mentoring dla junior specjalistów w zespole.

 

Nasze wymagania:

  • MINIMUM 3 lata doświadczenia w performance marketingu, w tym co najmniej 2 lata w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny.
  • Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii SEM i zarządzaniu budżetami reklamowymi.
  • Zaawansowana znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics 4 + GTM, Meta Ads.
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków przekładających się na działania (GA4, Looker Studio).
  • Znajomość narzędzi do automatyzacji i optymalizacji kampanii.
  • Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych i bardzo dobra znajomość Excela.
  • Doświadczenie w pracy z różnorodnymi klientami B2B.
  • Umiejętność briefowania, researchowania i na tej podstawie tworzenia strategii biznesowych dla performance marketingu Klientów.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
  • Umiejętność tworzenia prezentacji do spotkań z Klientów.
  • Umiejętność prowadzenia spotkań z Klientami.
  • Doskonała organizacja pracy i terminowość.
  • Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Umiejętność pracy zespołowej.

 

Mile widziane:

  • znajomość ClickUp,
  • znajomość paneli Allegro i Amazon Ads,
  • znajomość paneli LinkedIn, Tik-Tok, X Ads,
  • znajomość systemów CSS i optymalizacji reklam.

 

To oferujemy:

  • Wynagrodzenie B2B: 7 000 – 11 000 zł netto na start – stałe wynagrodzenie bez prowizji. 
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu. 
  • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie.
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną
  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
  • Twoja liderka ma ponad 20 lat doświadczenia jako ekspertka (i wykładowczyni) SEM, SEO, UX i Analityki danych i będzie Twoim oparciem. 🦸‍♂
  • Ambitny, pomocny i życzliwy zespół.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działu performance marketingu w agencji.
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.

 

Proces rekrutacyjny:

Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Rozmowa II – Decyzja

6 000 - 8 000 zł netto B2B

Masz duże doświadczenie na stanowisku rekrutera? Kochasz pracę z człowiekiem, a zrekrutowanie osoby spełniającej się na danym stanowisku przynosi Ci satysfakcję? Znasz się na digital marketingu choć na podstawowym poziomie? Świetnie!
Zapraszamy do Grupy VIST – zespołu ludzi od zadań specjalnych, w którym nie usłyszysz NIE bo NIE. Stawiamy na kreatywnych, samodzielnych i odpowiedzialnych specjalistów w branży. Potrzebujemy osoby, która będzie dobierała kandydatów podzielających wartości naszej organizacji.
Twój zakres obowiązków:
  • odpowiedzialność za przeprowadzane procesy HR (w tym kompleksowo rekrutacja, onboarding oraz offboarding pracownika),
  • tworzenie dokumentacji oraz raportów związanych z obszarami HR,
  • ścisła współpraca z kadrą zarządzającą w obszarze zarządzania relacjami z pracownikami,
  • budowanie i monitorowanie employee experience,
  • dbanie o dobry przepływ komunikacji w firmie,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy w oczach kandydatów i przyszłych pracowników.
Nasze wymagania:
  • min. 3 lata na podobnym stanowisku,
  • wiedza branżowa z zakresu digital marketingu,
  • język angielski: min. B2,
  • spojrzenie biznesowe i rozumienie potrzeb biznesowych firmy,
  • samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków,
  • szybka i konkretna ocena kandydata w procesie rekrutacyjnym,
  • ponadprzeciętne umiejętności interpersonalne oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i rozwiązywania konfliktów,
  • szybkość działania (konkretnie i szybko odpowiadanie na pytania),
  • dbanie o szczegóły.
Mile widziane:
  • znajomość i doświadczenie w pracy w ClickUp.
To oferujemy:
  • wynagrodzenie 6 000 – 8 000 zł netto,
  • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B,
  • 2 razy do roku rozmowy rozwojowe z możliwością podwyżki,
  • praca w trybie hybrydowym tj. 3 dni w trybie stacjonarnym w biurze we Wrocławiu oraz 2 dni w trybie zdalnym,
  • elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00,
  • pula dni wolnych odpłatnych,
  • trackowanie czasu na 6h 48min.,
  • sprzęt służbowy.
Proces rekrutacji:
Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa online 30-45 minut – Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) – Rozmowa stacjonarnie w biurze Wrocław z HR & Administration Manager Sylwią oraz CEO Norbertem – Decyzja

8 500 – 10 000 zł netto B2B

Cześć!
Czy Ty też tak jak my działasz procesowo? Lubisz, gdy w codziennej pracy automatyzacja jest wszędzie tam gdzie jest możliwa? Świetnie! My właśnie dbamy o oszczędność naszego czasu i automatyzujemy wiele procesów.
A co powiesz dodatkowo na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, systematycznie realizowany plan taktyczny na każdy kwartał, realny wpływ na rozwój swój i swojego zespołu, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet Twojego działu SEO? U nas tak właśnie jest!
Twoja rola w naszej organizacji:
  • zarządzanie zespołem doświadczonych specjalistek SEO i Content Marketingu (rozwój zespołu i wyznaczanie jego kierunku)
  • udoskonalanie procesów (i ich automatyzacja), które już są stworzone, aby praca była szybsza i efektywniejsza,
  • współpraca z COO,
  • współpraca z innymi działami,
  • i najważniejsze – „Twój głos się liczy” 💪
Wyślij do nas swoje CV, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
  • zdolności przywódcze – potrafisz wyznaczać cele oraz motywować swój zespół do ich realizacji, wspierać rozwój członków zespołu, tworząc środowisko sprzyjające nauce, współpracy i innowacjom,
  • strategiczne myślenie – potrafisz tworzyć długoterminową wizję SEO, która będzie współgrać z ułożonymi już celami biznesowymi firmy,
  • efektywność operacyjna i zarządzanie projektami – umiesz odpowiednio delegować zadania i efektywnie rozdzielać zasoby,
  • analityczne myślenie – potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich wnioski, które przekładają się na konkretne działania,
  • ciągłe doskonalenie – jesteś na bieżąco z trendami w SEO i chętnie testujesz nowe rozwiązania,
  • orientacja na wyniki – Twoim celem jest osiąganie i przekraczanie założonych KPI,
  • komunikatywność – potrafisz jasno prezentować wyniki i strategie zarówno zespołowi, jak i Klientom,
  • rozumienie biznesu – masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż,
  • samodzielność – organizujesz swoją pracę efektywnie, dotrzymujesz terminów i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania.
Twój zakres obowiązków:
  • delegowanie i egzekwowanie zadań w zespole, motywowanie, rozwijanie kompetencji zespołu,
  • prowadzenie spotkań statusowych z teamem,
  • współpraca z członkami pozostałych działów w firmie na poziomie C-Level: IT, UX/UI, Performance Marketing, Creative Marketing, HR, Office,
  • wsparcie lub bezpośredni udział przy: planowaniu, analizie i optymalizacji kampanii SEO, inicjatywach New Business (np. wsparcie w przygotowywaniu ofert i estymacji), tworzeniu strategii SEO, analiz i audytów w obszarze SEO, kontakcie z klientami agencji, np. jako wsparcie przy spotkaniach swoich specjalistów, briefing przy kampaniach, analizie rynku: globalnych trendów, potrzeb Klientów, cen rynkowych i pozycjonowania portfolio produktów,
  • weryfikacja jakości i rzetelności pracy specjalistów,
  • współudział w procesach HRowych: rekrutacje, onboarding nowych pracowników, offboarding,
  • raportowanie efektów pracy własnej i zespołu,
  • zarządzanie urlopami i dniami wolnymi w dziale,
  • usprawnianie procesu wytwarzania usług,
  • tworzenie raportów i miesięcznych/kwartalnych przeglądów biznesowych w oparciu o wyniki,
  • budżetowanie i zarządzanie budżetem zespołu.
Nasze wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku liderskim,
  • znajomość narzędzi i technik przydatnych w pracy menedżerskiej,
  • doświadczenie agencyjne,
  • zaawansowana znajomość SEO,
  • doskonała znajomość narzędzi analitycznych i SEO: Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs, SEMrush oraz narzędzia do monitorowania widoczności domen,
  • znajomość technicznych aspektów stron internetowych: HTML, CSS, JavaScript oraz podstawy UX, które mają wpływ na SEO,
  • umiejętność zarządzania link buildingiem i off-page SEO,
  • doświadczenie w pracy z różnorodnymi klientami B2B,
  • umiejętność briefowania, researchowania i na tej podstawie tworzenia strategii biznesowych pod kątem SEO dla Klientów,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
  • umiejętność tworzenia prezentacji do spotkań z Klientami,
  • umiejętność prowadzenia spotkań z Klientami i swoim zespołem,
  • doskonała organizacja pracy i terminowość,
  • doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • umiejętność pracy zespołowej.
Mile widziane:
  • znajomość ClickUp,
  • znajomość narzędzi do automatyzacji procesów,
  • doświadczenie w sprzedaży lub wsparciu sprzedaży: znajomość procesu współpracy z działem sprzedaży, uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych oraz tworzenie dokumentów wspierających działania sprzedażowe.
To oferujemy:
  • współpraca B2B,
  • wynagrodzenie: 8 500 – 10 000 zł netto,
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu,
  • praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze we Wrocławiu lub Tarnowie) lub 100% zdalna,
  • elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00,
  • trackowanie 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy pacy na full),
  • pula dni wolnych odpłatnych,
  • sprzęt służbowy,
  • możliwość realnego wpływu na rozwój działu SEO w naszej agencji.
  • nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Weryfikacja CV – Krótka rozmowa telefoniczna z HR – Spotkanie 30 min. z HR – Spotkanie 1h z Dyrektorem SEO i HR – Decyzja