Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.

  1. W naszej firmie łamiemy wszelkie możliwe schematy w podejściu do klienta i w szczególności do pracownika – dlaczego? Czytaj dalej 👇 👇
  2. Wiedzą dzielą się nie tylko specjaliści z 10-letnim lub dłuższym doświadczeniem. Dajemy również możliwość podzielenia się świeżą wiedzą przez pracowników z młodszym stażem! #Poprowadź_Szkolenie
  3. Chcesz wziąć udział w zewnętrznym szkoleniu? MÓWISZ I MASZ 🔥 Pokaż coś od siebie i zgłoś chęć rozwoju!
  4. Jakie wartości wyznaje nasza firma?

👉 Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.🥇 Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!

❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.

⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!

  1. Naszych usług nie sprzedają handlowcy, nasze usługi sprzedają specjaliści, którzy mają równie dużą wiedzę w realizacji usług, co działy realizacyjne. Po to by być Twoim i klienta merytorycznym wsparciem w rozwiązywaniu problemów oraz zwiększaniu efektywności naszych działań.
  2. Działamy w oparciu o plany: strategie, media plany i procesy, które układamy wspólnie, a każdy nowy pomysł JEST NA WAGĘ ZŁOTA! 🤝
  3. Nie patrzymy sobie na ręce, ufamy że pracujemy z dorosłymi ludźmi – dążymy do wspólnych celów. Działamy w oparciu o zaufanie, nie kontrolę.
  4. Tutaj, nie usłyszysz NIE, BO NIE lub ,,dziś mamy ważniejsze priorytety”… Przygotuj się, uargumentuj swój pomysł, a na pewno zostaniesz wysłuchany.
  5. WYZNAJEMY ZASADĘ: nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Liderzy zespołów mają zawsze otwarte drzwi, gdzie otrzymasz odpowiedź i pełne wsparcie.
  6. Stawiamy na automatyzację powtarzalnych procesów.
  7. Zawsze podchodzimy transparentnie w stosunku do każdego Klienta.
  8. Jesteśmy ludźmi, dla ludzi. Rozumiemy problemy: te osobiste, jak i realizacyjne.

Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.

Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.

8 000 - 11 000 zł netto B2B + PROWIZJA

Cześć!

Analizując swoje motywacje Twoim motorem jest rozwój Klientów? Umiesz pokierować pracami specjalistów i przedstawiać wyniki działań oraz raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą? Doskonale znasz usługi e-marketingu i/lub IT i masz świadomość, że rola ta to współplanowanie strategii? W ramach rozwoju obecnej bazy Klientów potrafisz stworzyć atrakcyjne oferty i zrobić deal? W takim razie usiądź wygodnie i czytaj dalej.

Twoja rola w organizacji:

Szukamy frontmana / frontwoman z pasją do strategii i obsługi Klienta w segmencie średnich i dużych firm/portfeli marketingowych. Kogoś, kto zna narzędzia reklamowe i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem. 

 

Wymagania

  • MINIMUM 3 lata pracy w agencji marketingu internetowego na podobnym stanowisku. Warunek konieczny.
  • Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż, by efektywnie dostarczać wartość z digital marketingu.
  • Umiejętności sprzedażowe, potwierdzone doświadczeniem i sukcesami.
  • Szeroka wiedza z digital marketingu – min. SEO, SEM, SM Ads i nice to have: Web Analityka, UX, Automated Marketing, IT (web development).
  • Umiejętność rozwijania Klienta od tworzenia strategii, oceny efektywności działań specjalistów po stronie agencji, po raportowanie.
  • Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B, B2C dla usług i dla e-commerce.
  • Umiejętność oceny efektywności akcji sprzedażowych po stronie Klienta – czy inwestycja przynosi zysk?
  • Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
  • Znajomość Excela.
  • Umiejętna, jasna i ciekawa prezentacja danych wraz z argumentacją.
  • Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Świetna samoorganizacja, terminowość, rzetelność.
  • Asertywność wobec Klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów. 😉
  • Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza.
  • Umiejętność motywowania i budowania dobrych relacji z zespołem wykonawczym.
  • Gotowość do wyjazdów i spotkań z Klientami, szczególnie w okolicy Wrocławia.
  • Angielski na poziomie min. B1

Mile widziane:

  • Wiedza z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
  • Znajomość i doświadczenie w pracy w ClickUp.

 

Twoje zadania

  • Współtworzenie strategii dla Klientów: od ofert, przez media plany i budżety mediowe po optymalizacje cykliczne, ekspansje (SEO, Paid, Analityka, UX, SM, content, budowanie stron/IT ).
  • Inicjowanie i nadzorowanie działań prowadzonych na rzecz Klienta przez inne działy.
  • Współpraca międzyfunkcyjna z zespołami ds. Usług digital marketingu, IT, New Business, procesów i administracji, w celu zapewnienia prawidłowego planowania, realizacji, pomiaru i rozliczania usług.
  • Analizowanie danych sprzedażowych i opinii aktualnych klientów w celu optymalizacji aktualnych działań w celu uzyskania maksymalnego wpływu.
  • Utrzymywanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z Klientami Grupy VIST (segment średni i duży).
  • Realizacja planów dosprzedaży w zakresie budowania potrzeb i opieki nad portfelem klientów Grupy VIST.
  • Koordynowanie przygotowania oraz negocjacji Umów.
  • Organizacja Kickoffów projektowych po przejęciu Klienta od New Businessów.
  • Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla Klientów.
  • Prezentowanie wyników Klientowi i pełnienie roli partnera, eksperta.
  • Bycie na bieżąco z najlepszymi praktykami dotyczącymi ofert i promocji oraz USP Grupy VIST, także po to, aby zapewnić zgodność.
  • Tłumaczenie języka eksperckiego na kliencki i odwrotnie.
  • Utrzymywanie motywującej komunikacji i partnerskiego podejście w pracy z zespołami.
  • Opieka nad sytuacjami kryzysowymi i reklamacjami. Utrzymanie NPS minimum na poziomie 8,5.

 

Oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 8 000 – 11 000 zł netto podstawa + prowizja naliczana indywidualnie w zależności od wyników dosprzedaży w danym miesiącu.
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu. 
  • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną
  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
  • Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
  • W sprzedaży stawiamy na transparentność, autentyczność i edukację Klientów.
  • Sprzedajesz wysokiej jakości usługi – nie zatrudniamy juniorów do pracy na Klientach, tylko seniorzy i doświadczeni “midzi”
  • Firmowy komputer i telefon.
  • Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działów wykonawczych w agencji.
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.
  • Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.

 

Proces rekrutacji:

Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa meet 45 minut –  Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) –  Decyzja

6 000 - 9 000 zł netto B2B + PROWIZJA

Co powiesz na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet?

Klientocentryzm, holistyczne podejście i chęć realnego wsparcia marketingiem, a nie tylko wystawianie faktur.

Czy brzmi to komfortowo?

 

Wymagania

Czego oczekujemy na tym stanowisku:

  • Proaktywnej postawy;
  • Co najmniej 3 letniego doświadczenia w sprzedaży w tym minimum rocznego w agencji reklamowej / software house [wymóg konieczny];
  • Doświadczenia w outbound sales;
  • Znajomość digital marketingu (min. SEO, Google Ads) – pozwalająca swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem dopasowującym rozwiązania;
  • Rozumienia procesów biznesowych oraz potrzeb Klienta agencji;
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji;
  • Wyborna komunikacja oraz kunszt aktywnego słuchania;
  • Przyjemność z nieustawicznej nauki, ciągłego szukania lepszych sposobów pracy;
  • Znajomości Excela/Google sheet na dobrym poziomie;
  • Dobra znajomość systemów CRM np. Pipedrive;
  • Znajomość j. angielskiego min. B2;
  • Terminowość, procesowość i doskonała organizacja pracy;
  • Samodzielność i odpowiedzialność;
  • Dbanie o niuanse – obieg dokumentów, FV.

Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:

  • Prawo jazdy pozwalające Ci dotrzeć do większych Klientów;
  • Znajomość obszaru Web Developmentu (IT) – na poziomie podstawowym pozwalającym swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem, dopasowującym rozwiązania w obszarze stron/sklepów i aplikacji webowych;
  • Znajomość ClickUp.

 

Twoje zadania

  • Badanie rynku i pozyskiwanie siatki kontaktów B2B zgodnych z kwalifikatorami i wartościami Grupy VIST, zarówno online (LinkedIn, strony www) i offline (eventy branżowe, targi, konferencje).
  • Identyfikowanie osób decyzyjnych i dążenie do pełnego BANTa.
  • Aktywny prospecting – Cold Calling, rozmowy i spotkania na wydarzeniach branżowych.
  • Jakościowa obsługa ciepłych leadów.
  • Pełny proces sprzedażowy od kontaktu, briefowania, przez zbudowanie relacji, przygotowanie oferty, po negocjacje i podpisanie umowy oraz zlecenie projektu specjalistom wykonawczym.
  • Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych i ich merytoryczne, efektywne i efektowne przedstawianie.
  • Edukacja Klienta na temat USP i realnych korzyści usług digital marketingu Grupy VIST (SEO, Google Ads, Analityka, Social Media Ads, Allegro i Amazon Ads, UX, IT, Automated Marketing, itd.) 
  • Realizacja założonego planu sprzedaży i raportowanie wyników.
  • Terminowa, zgodna z procesem i zorganizowana praca na systemach taskowych, SaaSach i CRMach sprzedażowych.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i specjalistów.

 

To oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 6 000 – 9 000 netto na (podstawa + prowizja)
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu. 
  • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną
  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
  • Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
  • W sprzedaży stawiamy na transparentność, autentyczność i edukację Klientów.
  • Sprzedajesz wysokiej jakości usługi – nie zatrudniamy juniorów do pracy na Klientach, tylko seniorzy i doświadczeni “midzi”
  • Firmowy komputer i telefon.
  • Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działu New Business w agencji.
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.
  • Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.

 

Proces rekrutacji:

Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa meet 45 minut –  Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) –  Decyzja

7 500 - 9 000 zł netto B2B + PROWIZJA

Jasna strategia rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet – tak właśnie działamy w Grupie VIST.

Chcesz do nas dołączyć? Czytaj dalej. Jeśli spełniasz poniższe warunki, nie zwlekaj i wyślij do nas swoje CV!

Wymagania

Czego oczekujemy na tym stanowisku:

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (np. Partnership Manager, Key Account Manager, Business Development Manager).
  • Doświadczenie w branży Digital marketingu.
  • Własna sieć kontaktów biznesowych.
  • Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych.
  • Łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów.
  • Efektywnie zarządzanie wieloma projektami jednocześnie.
  • Silnej orientacji na wyniki oraz umiejętności organizacji własnego czasu pracy.
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami CRM (np. Pipedrive, ClickUP) oraz w raportowaniu wyników współpracy.
  • Znajomość j. angielskiego min. B2.
  • Terminowość, procesowość i doskonała organizacja pracy.

Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:

  • Prawo jazdy pozwalające Ci dotrzeć do większych Klientów;
  • Znajomość obszaru Web Developmentu (IT) – na poziomie podstawowym pozwalającym swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem, dopasowującym rozwiązania w obszarze stron/sklepów i aplikacji webowych;
  • Znajomość ClickUp.

Twoje zadania

  • Budowanie i rozwijanie relacji z partnerami strategicznymi.
  • Aktywne poszukiwanie nowych partnerów i nawiązywanie współpracy.
  • Negocjowanie warunków współpracy oraz podpisywanie umów partnerskich.
  • Opracowywanie ofert współpracy, prezentacji i materiałów sprzedażowych.
  • Współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu w celu realizacji kampanii promujących partnerstwa.
  • Dbanie o relacje z obecnymi partnerami.
  • Planowanie i prowadzenie webinarów oraz szkoleń dla partnerów.
  • Regularna analiza potrzeb organizacji i proponowanie usprawnień.
  • Reprezentowanie agencji na wydarzeniach branżowych, konferencjach i spotkaniach networkingowych.
  • Organizacja networkingów i wydarzeń branżowych.
  • Monitorowanie trendów na rynku oraz wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych.

To oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 7 500 – 9 000 zł netto podstawy + prowizja bez górnego limitu.
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu. 
  • Trackowanie tylko 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną
  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee.
  • Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
  • W sprzedaży stawiamy na transparentność, autentyczność i edukację Klientów.
  • Sprzedajesz wysokiej jakości usługi – nie zatrudniamy juniorów do pracy na Klientach, tylko seniorzy i doświadczeni “midzi”
  • Firmowy laptop i telefon.
  • Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działu.
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.

 

Proces rekrutacji:

Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa I na Google Meet – Rozmowa II na Google Meet (opcjonalnie) – Decyzja