Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.

  1. W naszej firmie łamiemy wszelkie możliwe schematy w podejściu do klienta i w szczególności do pracownika – dlaczego? Czytaj dalej 👇 👇
  2. Wiedzą dzielą się nie tylko specjaliści z 10-letnim lub dłuższym doświadczeniem. Dajemy również możliwość podzielenia się świeżą wiedzą przez pracowników z młodszym stażem! #Poprowadź_Szkolenie
  3. Chcesz wziąć udział w zewnętrznym szkoleniu? MÓWISZ I MASZ 🔥 Pokaż coś od siebie i zgłoś chęć rozwoju!
  4. Jakie wartości wyznaje nasza firma?

👉 Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.🥇 Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!

❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.

⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!

  1. Naszych usług nie sprzedają handlowcy, nasze usługi sprzedają specjaliści, którzy mają równie dużą wiedzę w realizacji usług, co działy realizacyjne. Po to by być Twoim i klienta merytorycznym wsparciem w rozwiązywaniu problemów oraz zwiększaniu efektywności naszych działań.
  2. Działamy w oparciu o plany: strategie, media plany i procesy, które układamy wspólnie, a każdy nowy pomysł JEST NA WAGĘ ZŁOTA! 🤝
  3. Nie patrzymy sobie na ręce, ufamy że pracujemy z dorosłymi ludźmi – dążymy do wspólnych celów. Działamy w oparciu o zaufanie, nie kontrolę.
  4. Tutaj, nie usłyszysz NIE, BO NIE lub ,,dziś mamy ważniejsze priorytety”… Przygotuj się, uargumentuj swój pomysł, a na pewno zostaniesz wysłuchany.
  5. WYZNAJEMY ZASADĘ: nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Liderzy zespołów mają zawsze otwarte drzwi, gdzie otrzymasz odpowiedź i pełne wsparcie.
  6. Stawiamy na automatyzację powtarzalnych procesów.
  7. Zawsze podchodzimy transparentnie w stosunku do każdego Klienta.
  8. Jesteśmy ludźmi, dla ludzi. Rozumiemy problemy: te osobiste, jak i realizacyjne.

Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.

Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.

P.S. na pewno wartość byś zobaczył co mówią o nas nasi pracownicy na GoWork możesz wpaść też na naszego Instagrama (https://www.instagram.com/advist.pl/) lub TikToka (https://www.tiktok.com/@advistmarketing), na którym pokazujemy szczere zadowolenie pracowników!

7 500 zł – 9 000 zł netto B2B

Cześć!

Pracowałeś/Pracujesz w branży SEO? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie rzetelnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? A może boli Cię brak pełnej odpowiedzialności za wdrożenia audytu bo nie masz koło siebie zespołu programistów, którzy rozumieją SEO?

Twoja rola w naszej organizacji będzie nieco inna, jako specjalista SEO z doświadczeniem:

  • Będziesz mieć realny wpływ na tworzone kampanie;
  • Twój lider ma 14 lat doświadczenia jako czynny ekspert SEO i będzie Twoim oparciem;
  • Nowi klienci będą dodawani w zdrowym tempie, a ich ilość zawsze pozwoli rzetelnie obsługiwać każdego z nich. Będziemy się Tobą opiekować zwłaszcza na początku;
  • Będziesz mieć przy sobie zespół programistów, którzy pomogą w skomplikowanych wdrożeniach audytów.

Wymagania

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • Koncentrujesz się na łączeniu ze sobą kropek – zależności rzeczy z jakimi się spotykasz i potrafisz to przełożyć na analizę i plan działań SEO w pracy zawodowej;
  • Masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć Klientów z różnych branż;
  • Ma łatwość w komunikacji z klientem: spotkania statusowe, proces offeringu nie paraliżuje Cię – WARUNEK KONIECZNY. 

Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz:

  • Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów;
  • Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych;
  • Życzliwość – współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny.

Twoje zadania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

  • Audytem i opracowywaniem rekomendacji SEO przy współpracy z obszarem IT/UX;
  • Przygotowywanie estymacji ruchu;
  • Opracowywania strategii SEO on-site i off-site;
  • Prezentacją strategii SEO dla Klientów;
  • Spotkaniami statusowymi z Klientami;
  • Ciągłym doskonaleniem działań – efektywności przy pozycjonowaniu stron;
  • Pracą nad jakościowym link buildingiem;
  • Wsparciem obsługi klienta poprzez dobrą relację, biznesowe podejście;
  • Wzrostem Twoich klientów.

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:

  • Doskonała znajomość branży digital;
  • Zaawansowana obsługa Excel;
  • Optymalizacji działań SEO;
  • Lekkość w analizie konkurencji, słów kluczowych i oceny prowadzonych już działań SEO razem z zespołem IT;
  • Audytowanie stron pod kątem SEO;
  • Umiejętność pracy w zespole f2f i zdalnie;
  • Doświadczenie z projektami e-commerce;
  • Znajomość narzędzi/programów;
    • Google Data Studio,
    • Google Search Console,
    • Google Analytics,
    • Google Tag Manager,
    • Screaming Frog,
    • Senuto.
  • CMS – zwłaszcza samodzielna obsługa WordPress oraz Prestashop;
  • Znajomości trendów w dziedzinie SEO;
  • Doświadczenie w komunikacji z klientem.

Oferujemy

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

  • Znajomość HTML, CSS;
  • Zaawansowany WordPress;
  • JavaScript – wiesz czym jest i jak wpływa na wyniki SEO;

Co nas nie interesuje?

  • Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje doświadczenie i zrealizowane projekty, wartości postawę i umiejętności – nie papier – tylko jakim jesteś człowiekiem;
  • CV przeglądamy tylko poglądowo, nie interesuje nas wiek, płeć tylko to kim jesteś;
  • Dress code oczywiście w granicy rozsądku 😉

Benefity

W zamian oferujemy:

  • Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje i przejdzie pierwszy wstępny etap selekcji;
  • Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki i nie będziesz musiał oszukiwać klientów, których nie jesteś w stanie obsłużyć przez ich nadmiar;
  • Budżet na wynagrodzenie w zależności od Twoich umiejętności i cech osobowych to B2B 7 500 – 9 000 zł netto. Jednak jeśli Twoja wartość dla naszej organizacji będzie wyższa to koniecznie nam to merytorycznie uargumentuj, a następnie spróbuj nas przekonać.

*Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy przekażemy Ci kontakt do księgowego by podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji.

  • Elastyczny start czasu pracy od poniedziałku do piątku między 7 a 9 do 15 lub 17;
  • Biuro w Tarnowie oraz we Wrocławiu lub opcję pracy zdalnej.

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wypełnij proszę formularz;
  2. Jeśli spodoba nam się Twoje doświadczenie zawodowe to zaprosimy Cię na wstępną rozmowę wideo w języku polskim, trwającą ok 20-30 minut;
  3. Wyślemy Ci zadanie, za które zapłacimy, każdej osobie, która je wykona w 100% i w określonym czasie;
  4. Zadania będzie oceniać Dawid Duda i prowadzący proces rekrutacji. Po analizie zadań wyślemy prostą informację zwrotną każdemu;
  5. Jeżeli zadanie nam się spodoba zaprosimy Cię na kolejny etap rekrutacji;
  6. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
    1. prezentacja zadania prowadzona przez kandydata opisująca jak podszedł do naszego zadania i jakie ma wnioski;
    2. swobodna rozmowa by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie;
    3. decyzja o zatrudnieniu.

Masz pytania?

Rekrutację prowadzi: Sylwia s.szalast@grupavist.pl

3 000 - 4 500 zł brutto UZ

Lubisz dbać o niuanse, segregować, sprawdzać zgodność i masz swobodę w realizacji zadań z różnych zakresów? Szukamy „Multiogarniacza”, czyli kogoś kto pomoże nam w codziennych drobnych zadaniach administracyjnych i HRowych.

W tej roli będziesz:

  • (biuro) Wspierać codzienne sprawy administracyjne, kadrowe, księgowe, wewnętrzne.
  • (HR) Umawiać spotkania rekrutacyjne.
  • (biuro) Dbać o segregację, archiwizację i obieg dokumentów.
  • (HR) W przypadku dużej ilości rekrutacji – przechodzić z kandydatkami/kandydatami pierwszy etap rekrutacji.
  • (biuro) Zarządzać urlopami oraz sprzętem służbowym.
  • (biuro) Organizować zakupy biurowe.
  • (biuro) Przeprowadzać windykację miękką – jeśli ktoś nie zapłaci na czas, przypomnienie się przed przekazaniem do windykacji zewnętrznej.

Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?

  • Lubisz tworzyć, trzymać i dbać o porządek.
  • Komunikacja jest dla Ciebie czymś łatwym (komunikatywność)
  • Trzymasz się terminów (terminowość)
  • Zwracanie uwagi na szczegóły.
  • Dokładność.
  • Inicjatywa.

Co musisz potrafić w tej roli?

  • Podstawy Excel
  • Poruszanie się ze sprawnością kota po systemach tj. ClickUp
  • Obsługa Google Calendar

Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem?

  • Znajomość podstaw prawa, administracji, księgowości i kadr pomagająca odnaleźć się w dokumentacji.

 

Szukamy studentki/studenta zaocznego lub wieczorowego z Wrocławia na Umowę zlecenie.

Praca w biurze lub hybrydowa w zależności od zadań, na początku w biurze.

Stawka 3 000 – 4 500 zł netto w zależności od wymiaru etatu oraz Twoich umiejętności.

6 000 - 10 000 zł netto B2B

Cześć!
Lubisz pracować z Klientami, a Klienci lubią pracować z Tobą? Tworzysz atrakcyjne oferty z realnymi, skutecznymi i mierzalnymi strategiami marketingowymi dla Klientów, które akurat zawierają wszystkie usługi agencji? Umiesz przedstawiać wyniki działań i raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć realny wpływ na wdrażanie wypracowanych przez Ciebie strategii marketingu online, w pełni dbając o dobrą i stałą relację z Klientem, to szukamy właśnie Ciebie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Szukamy naszego superbohatera – frontmana / frontwoman z pasją do strategii. Kogoś, kto zna podstawy systemów reklamowych i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem.
Będziesz pracować z…
Wsparciem liderów działu Performancu i analityki (Anny), SEO i Contentu (Dawida), IT (Filipa), Sprzedaży (Eweliny) oraz ich specjalistami.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
  • efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz Klientów,
  • ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
  • życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,
  • potrafisz łączyć analitykę i planowanie z ciekawym, jasnym i zrozumiałym prezentowaniem wyników,
  • organizacja – nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,
  • jesteś pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.
Twój zakres obowiązków
  • Przygotowywanie strategii dla Klientów od ofert, przez media plany i budżety mediowe po optymalizacje cykliczne, ekspansje (SEO, Paid, Analityka, UX, SM, content, budowanie stron/IT ) – aby specjaliści mogli przełożyć je na działania.
  • Opieka nad Klientami z budowaniem trwałych i dobrych relacji.
  • Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla klientów.
  • Monitorowanie wyników, omawianie ich w zespole.
  • Prezentowanie wyników klientowi i pełnienie roli partnera, eksperta.
  • Rozwój klientów.
  • Tłumaczenie języka eksperckiego na kliencki i odwrotnie.
  • Analiza działań konkurencji klienta.
  • Opieka nad sytuacjami kryzysowymi i reklamacjami.
  • Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności.
  • Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy.

Nasze wymagania

  • MINIMUM 3 lata praca w agencji na podobnym stanowisku. Wymóg konieczny.
    Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż, by efektywnie dostarczać wartość z digital marketingu.
    Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
    Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
    Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam, po raportowanie.
    Analiza danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczna analiza działań konkurencji.
    Podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności – optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą, by nie przepalać środków na reklamy.
    Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B, B2C dla usług i dla e-commerce.
    Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta – czy inwestycja przynosi zysk?
    Bardzo dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
    Umiejętna, jasna i ciekawa prezentacja danych wraz z argumentacją.
    Podstawowa znajomość programów/narzędzi: Google Ads+Google Merchant Center, Meta Ads, GA4+Looker Studio, Google Search Console, Allegro Ads.
    Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
    Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
    Asertywność wobec klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów. 😉
    Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza.

Mile widziane

  • Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Oferujemy

  • Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji.
  • Wynagrodzenie B2B: 6 000 – 10 000 zł netto. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
  • Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.
  • Praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub zdalna (na początku 2 tygodnie w biurze Wrocław, przez kolejne 3 miesiące 1 tydzień w biurze/miesiąc, później full zdalnie).
  • Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17.

3 500 - 4 500 zł netto B2B

Cześć!

Znasz ClickUpa lepiej niż jego twórcy? Znajomi nazywają Cię człowiekiem-procesem i masz uczulenie na bylejakość? Rozumiesz procesy i przebieg komunikacji w marketingu ożenionym ze sprzedażą? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć w organizacji realny wpływ na jakość i wysokie standardy realizacji procesów oraz ich automatyzację, to szukamy właśnie Ciebie! 👀

 

Twoja rola w organizacji:

Szukamy doświadczonego/j, samodzielnego/j specjalisty/ki w zarządzaniu i porządkowaniu procesów, komunikacji i realizacji tasków w programie ClickUp (CU). Kogoś, kto ma smykałkę i doświadczenie w automatyzacji działań w CU, zarządzaniu jakością procesów oraz ogrom asertywności i doskonałą umiejętność pilnowania terminów. Audyt obecnych procesów w CU oraz zaproponowanie automatyzacji, ułatwień i stworzenie instrukcji do onboardingu, będzie Twoim startem do zbudowania wysokiej jakości standardów obsługi projektów w naszej agencji.

 

Będziesz pracować z…

CEO (Norbert) oraz liderami działu Performancu i analityki (Anna), SEO i Contentu (Dawid), IT (Filip), Sprzedaży (Piotr) i Business Developmenu (Ewelina).

 

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • organizacja – nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,
  • kombinujesz! 😉 Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.
  • analityczny / techniczny umysł – zaawansowana logika procesowa i algorytmy automatyzacji to paliwo dla Twojego mózgu,
  • ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
  • życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,
  • asertywność – wiesz jak w sposób życzliwy dochodzić wraz z zespołem do ustalonych celów, w określonych terminach,

 

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie tablicą tasków opóźnionych – wymaganie aktualnych, jakościowych statusów i obsługi zgodnie z procesem.
  • Porządkowanie CU, w tym:
    Przenoszenie tasków z nieaktywnych userów
    Uzupełnianie fieldów po zmianach
    Uzupełnianie relationships po zmianach
    Usuwanie dubli tasków
  • Kontrola jakości – dodawanie wycen, umów, briefów, dokładnie z procesem
  • Aktualizacja “wiki” – wymaganie aktualizacji lub uspójniania procesów oraz dodawania nowych procesów w odpowiednie miejsca
  • Wdrażanie – nauka CU dla nowych pracowników, pilnowanie poprawnych ustawień, powiadomień
  • Aktualizacje i support – wdrażanie nowych feature’ów, wsparcie przy błędach
  • Proponowanie lepszych procesów i standardów, automatyzacji i ich wdrażanie
  • Integrowanie CU z innymi narzędziami i systemami
  • Przygotowywanie danych pod eksport pod konkretne wytyczne
  • Pilnowanie bezpieczeństwa danych i odpowiednich dostępów w CU

Nasze wymagania

  • MINIMUM rok pracy z ClickUpem na podobnym stanowisku. Wymóg konieczny.
  • Doświadczenie w agencjach marketingowych lub software house’ach.
  • Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
  • Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
  • Doskonała organizacja pracy, terminowość i procesowość.
  • Bardzo dobra znajomość zasad zdrowej i zrównoważonej komunikacji oraz delegowania zadań.
  • Dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
  • Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją.
  • Znajomość narzędzi do automatyzacji oraz projektowanie, modelowanie i wdrażanie procesów automatycznych.
  • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.

 

Mile widziane

  • Znajomość NVC lub zasad facylitacji w biznesie.
  • Znajomość metod Design Thinking.
  • Znajomość metodyk zwinnych.

To oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 3500 – 4500 zł netto za ½ etatu. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
  • Możliwość przejścia na cały etat od stycznia nowego roku.
  • Praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław)
    lub zdalna (na start pierwsze 2 tygodnie w biurze we Wrocławiu, przez kolejne 2 miesiące 1 tydzień w biurze/miesiąc, później full zdalnie).
  • Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9
  • Praca z takimi brandami jak: BODZIO, Enel-Med, Pluxee, Aflofarm
  • Brak realnego kontaktu z Klientem – tylko współpraca z naszymi miłymi i samodzielnymi specjalistami 🙂
  • Szybki laptop firmowy
  • Ambitny, pomocny i życzliwy zespół
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery
  • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy dziennie (przy całym etacie)
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu

7 500 zł - 9 000 zł netto B2B

Cześć!

Pracowałeś/Pracujesz w branży Digital Marketingu? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć?👀 Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Chcesz działać bardziej na większej ilości narzędzi, a nie tylko Google Ads? Potrzebujesz wsparcia innych zespołów jak IT, copy…? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? Czytaj dalej 😉

Twoja rola w organizacji

Szukamy doświadczonego specjalisty – eksperta tworzącego i obsługującego wysokojakościowe, efektywne kampanie reklamowe. Kogoś kto potrafi planować – analizować, a potem przełożyć swoje analizy na raporty, działania usprawniające te kampanie i komunikację wyników z klientem.

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

🧠 Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤️ Życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o szczerości i byciu twardym wobec wyzwań
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk lubiący planować i przetwarzać dane, szukać zależności i doskonalić
🧠 Uwielbiasz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz
🧠 Jesteś takim pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować ulepszać swoje działania i szukać nowości

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

💪 Przygotowywaniem kampanii reklamowych
💪 Wdrażaniem ich, monitorowaniem i poprawą wyników
💪 Prezentowaniem wyników klientowi i pełnieniem roli partnera, eksperta
💪 Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności
💪 Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:

🔧 Nieszablonowe myślenie i rozwiązywanie problemów
🔧 Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż by efektywnie dostarczać wartość z kampanii
🔧 Rozwaga i przewidywanie co może się nie udać, jak ominąć pewne przeszkody
🔧 Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam
🔧 Biegłość analizy danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczną analizę działań konkurencji
🔧 Bardzo podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności – optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą by nie przepalać środków na reklamy 😉
🔧 Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych online
🔧 Bieżące zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia efektywności reklamy
🔧 Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta – czy inwestycja w reklamy przynosi zysk? “Odpowiedzialność za wskaźniki konwersji i zaangażowania na stronie (bounce rate, pages/visit, page value etc.) – badanie i optymalizacja;”
🔧 Projektowanie i wdrażanie automatyzacji marketingu (reklamy)
🔧 Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami. Przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań. Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych.
🔧 Prezentacja danych wraz z argumentacją
🔧 Znajomość programów/narzędzi

💻 Google Ads,
💻 Google Analytics 4,
💻 Facebook Ads,
💻 GTM,
💻 Looker Studio,
💻 Biegły Excel
💻Google Ads Editor
💻Google Merchant Center

🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
🔧 Asertywny wobec klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów 😉
🔧 Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

👌 Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
👌 Dodatkową wartością dla nas byłoby istotne wzmocnienie zespołu performence od strony planowania mediów oraz ponadprzeciętne “wymiatanie” w kwestii analityki.
👌 Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
👌 GSC (Google Search Console Tools),
👌 Podstawowa wiedza dotycząca statystyki i unikania błędów heurystycznych Dodatkowym atutem będzie przeczytanie i zrozumienie książek N. Taleba: Zwiedzeni przez losowość, Czarny łabędź oraz Antykruchość
👌 Podstawy znajomości pricingu by ocenić przy reklamach e-commerce trafność strategii cenowych klientów, ich promocji i wyprzedaży by potrafić przewidzieć skuteczność kampanii reklamowych

👌 LinkedIn Ads
👌 Allegro Ads
👌 Amazon Ads
👌 Spotify Advertising
👌 Pinterest Ads
👌 Microsoft Ads (Bing)
👌 Adobe Analytics
👌 Programmatic
👌 Google Marketing Platform
👌 Google Web Designer
👌 TIkTok Ads

Co nas nie interesuje?

🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier

🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo
🤏 Dress code

W zamian oferujemy:

🌞 Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji
🌞 Wynagrodzenie B2B: 7 500 – 9 000 zł netto

Mamy dla Ciebie również coś ekstra:

🏆 Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.

Inne:

👉 Mamy również biuro w Tarnowie Ul. Słowackiego 33-37/8
👉 Standardowo pracujemy 2 dni zdalnie i 3 w biurze
👉 Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wypełnij formularz
  2. Wstępna video rozmowa weryfikacyjna w języku polskim, trwająca ok 30 minut
  3. Wykonanie zadania
  4. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
  5. prezentacja multimedialna prowadzona przez kandydata wg określonych wytycznych, case study (zadania sprawdzające umiejętności praktyczne) + nasze pytania
  6. swobodna rozmowa w restauracji poza firmą by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
  7. Decyzja o zatrudnieniu

Masz pytania? My prowadzimy rekrutacje

Sylwia s.szalast@grupavist.pl

7 500 zł – 9 000 zł netto B2B

Cześć!

Pracujesz jako samodzielny Programista WordPress? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzyłeś się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na kodowaniu 😉

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤️ Życzliwość – twarde podejście do problemów i pełne empatii do człowieka. Pomaganie, wspieranie i współtworzenie dobrej atmosfery
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk planujący swoje działania, widzący zależności pomiędzy elementami kodu i to co może nie zadziałać. Świat jest dla Ciebie zbiorem praw, a w pracy przekładasz to na podejście do problemów IT i ich eliminację.
🧠 Twoje cechy osobowości rezonują z talentami jak: komunikatywność, dowożenie, dokładność, rozwaga (branie pod uwagę co może się nie udać), uczciwość, feedback dwustronny oraz proaktywność.

Wymagania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
💪 Dedykowanymi projektami graficznymi od designerów w Figma/Adobe XD na bazie jakich zajmiesz się tworzeniem zaawansowanych/prostych serwisów www, sklepów oraz landing page w oparciu o system PrestaShop.
💪 Weryfikacją i usuwaniem błędów programistycznych.
💪 Tworzeniem dedykowanych modułów do stron i sklepów.
💪 Serwisem stron klientów oraz wsparciem technicznym.
💪 Code review młodszych kolegów.
💪 Tworzeniem baz funkcjonalności by za każdym razem “nie wymyślać koła od nowa”.
💪 Nieustannym procesem pogłębiania swojej wiedzy technicznej i umiejętności.
💪 Wprowadzeniem do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy

Twoje zadania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
🔧 Znajomość programów;
💻 doświadczenie w Prestashop
💻 znajomość technologii front-end HTML (stosowanie semantycznej i nowoczesnej składni) + CSS + JavaScript/jQuery
💻 dobra znajomość PHP i funkcji wordpressowych pozwalających na samodzielne tworzenie projektu
💻 doświadczenie w tworzeniu responsywnych stron internetowych
💻 znajomość ACF PRO (Advanced Custom Fields)
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
🔧 Umiejętność diagnozowania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron internetowych, odnajdywania przyczyn oraz ich skuteczne rozwiązywanie
🔧  Dobry język angielski pisany i mile widziana umiejętność komunikacji w tym języku
🔧  Znajomość podstaw SEO I UX pozwalająca na swobodną pracę przy przełożeniu projektów graficznych na gotową stronę www.
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
👌 znajomość Prestashop
👌 znajomość React
👌 metodologii BEM
👌 znajomość Adobe XD/Figmy
Co nas nie interesuje?
🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier
🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo
🤏 Dress code
Jak wygląda proces rekrutacji?
  1. Wypełnij formularz
  2. Ocenimy aplikację
  3. Wstępna wideo rozmowa weryfikacyjna w języku polskim, trwająca ok 30 minut
  4. Wykonanie płatnego zadania
  5. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
    1. szybka prezentacja zadania i nasze pytania techniczne od zespołu specjalistów
    2. swobodna rozmowa by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się 😉
  6. Decyzja o zatrudnieniu
Masz pytania? 
s.szalast@grupavist.pl

7 500 zł – 9 000 zł netto B2B

Cześć!

Pracujesz jako samodzielny Programista Wordpres i się w tej roli? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzyłeś się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na tym co zrobić, kodować.

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

 Podzielasz wartości  z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤️ Życzliwość – twarde podejście do problemów i pełne empatii do człowieka. Pomaganie, wspieranie i współtworzenie dobrej atmosfery
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk planujący swoje działania, widzący zależności pomiędzy elementami kodu i to co może nie zadziałać. Świat jest dla Ciebie zbiorem praw, a w pracy przekładasz to na podejście do problemów IT i ich eliminację.
🧠 Twoje cechy osobowości rezonują z talentami jak: komunikatywność, dowożenie, dokładność, rozwaga (branie pod uwagę co może się nie udać), uczciwość, feedback dwustronny oraz proaktywność.

Wymagania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
💪 Dedykowanymi projektami graficznymi od designerów w Figma/Adobe XD na bazie jakich zajmiesz się tworzeniem zaawansowanych/prostych serwisów www, sklepów oraz landing page w oparciu o system CMS Worpress.
💪 Weryfikacją i usuwaniem błędów programistycznych.
💪 Tworzeniem dedykowanych modułów do stron i sklepów.
💪 Serwisem stron klientów oraz wsparciem technicznym.
💪 Code review młodszych kolegów.
💪 Tworzeniem baz funkcjonalności by za każdym razem “nie wymyślać koła od nowa”.
💪 Nieustannym procesem pogłębiania swojej wiedzy technicznej i umiejętności.
💪 Wprowadzeniem do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy

Twoje zadania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
🔧 Znajomość programów;
💻 dobra znajomość CMSu WordPress + Wocommerce
💻 doświadczenie w Prestashop
💻 znajomość technologii front-end HTML (stosowanie semantycznej i nowoczesnej składni) + CSS + JavaScript/jQuery
💻 dobra znajomość PHP i funkcji wordpressowych pozwalających na samodzielne tworzenie projektu
💻 doświadczenie w tworzeniu responsywnych stron internetowych
💻 znajomość ACF PRO (Advanced Custom Fields)
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
🔧 Umiejętność diagnozowania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron internetowych, odnajdywania przyczyn oraz ich skuteczne rozwiązywanie
🔧  Dobry język angielski pisany i mile widziana umiejętność komunikacji w tym języku
🔧  Znajomość podstaw SEO I UX pozwalająca na swobodną pracę przy przełożeniu projektów graficznych na gotową stronę www.

Oferujemy

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
👌 znajomość Prestashop
👌 znajomość React
👌 metodologii BEM
👌 znajomość Adobe XD/Figmy
Co nas nie interesuje?
🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier
🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo
🤏 Dress code