Home / Kariera
Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.
👉 Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.🥇 Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!
❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.
⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!
Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.
Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.
P.S. na pewno wartość byś zobaczył co mówią o nas nasi pracownicy na GoWork możesz wpaść też na naszego Instagrama (https://www.instagram.com/advist.pl/) lub TikToka (https://www.tiktok.com/@advistmarketing), na którym pokazujemy szczere zadowolenie pracowników!
17 500 - 25 000 zł netto B2B
Co powiesz na: jasną strategia rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany roczny plan strategiczny i taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy, jasno określony budżet Twojego działu.
Czy brzmi to komfortowo?
Ważnym aspektem jakie należy również dodać jest fakt, że nasza obecna Dyrektor Sprzedaży Ewelina Jasica, nie odchodzi i nie znika z organizacji – otrzymuje ona awans rozwojowy i przejmuje pieczę nad zespołem Business Developmentu.
Czego oczekujemy na tym stanowisku:
Zadania strategiczne:
Zadania codzienne, operacyjne:
Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?
6 000 - 10 000 netto B2B
Nasze wymagania
Mile widziane
Oferujemy
6 000 - 10 000 netto B2B
11 000 - 14 000 zł netto B2B
Chcesz pracować w silnie rozwijającej się branży digital marketingu (SEM + SEO + IT) dla firmy z rosnącym rok rocznie przychodem o 30-40%?
Poszukujemy osoby, która potrafi domykać ciepłe zapytania oraz prawdziwego huntera. Łowcy, który potrafi przeprowadzić udane „polowanie” na klienta i uwielbia na koniec dnia czuć sukces w postaci dopiętej umowy. Jakie zadania ma mieć nasz kandydat?
W roli, która zajmie około 40-50% czasu:
W roli huntera, która zajmie 50-60% czasu:
To coś dla Ciebie? Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:
Dlaczego warto być z nami?
Inne:
7 500 zł - 9 000 zł netto B2B
Cześć!
Jesteś osobą, która po otrzymaniu Briefu potrafi go odwzorować, ale jednocześnie pozytywnie zaskoczyć świeżością końcowego efektu projektu. Masz poczucie biznesowe i nie boisz się kontaktu z klientem oraz patrząc na grafiki miewasz wizje i zadajesz sobie pytanie „Jak to mogłyby być lepiej zrobione?”.
Nasza agencja pomaga Klientom zarabiać więcej poprzez usługi SEO, SEM i tworzenie lub usprawnianie sklepów i witryn online. 🛒📈
Zapoznaj się z pozostałą treścią ogłoszenia i daj nam znać czy spotkamy się na kolejnym etapie? 👀
Twoja rola w organizacji 🦸
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie grafik reklamowych oraz projektów stron internetowych i aplikacji webowych.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z
🧠Koncentrujesz się na estetyce projektu z zachowaniem oczekiwań Klienta (rozumienie Briefu)
🧠Angażujesz się i wychodzisz z własną inicjatywą
🧠Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz (asertywność)
💡Efektywność — potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
💡Ciągłe doskonalenie — czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
💡Życzliwość — współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z
🎯Projektowaniem interfejsów graficznych, layoutów do aplikacji webowych, e-commerce, serwisów internetowych, landing page lub opracowywaniem i wdrażaniem ulepszeń graficznych Interfejsów Użytkownika
Nasza organizacja bazuje na tworzeniu dedykowanych rozwiązań w oparciu o WordPress / WooCommerce / Prestashop/HubSpot
🎯 Projektowaniem i przygotowaniem grafik i materiałów na podstawie briefu pod potrzeby social media, digitalowych kampanii reklamowych, i innych form
🎯 Analizowaniem potrzeb użytkowników tych serwisów www, aplikacji webowych, sklepów poprzez audyty UX
🎯 Kreowanie logo, systemów identyfikacji wizualnej
🎯 Uczestniczeniem w tworzeniu materiałów wspierających sprzedaż
🎯 Projektowaniem graficznym mailingów (zarówno prostych jak i złożonych graficznie)
🎯 Przygotowaniem materiałów wewnętrznych
🎯 Przygotowaniem materiałów do druku
🎯 Tworzeniem animacji oraz infografik
🎯 Współpracą z zespołem marketingu, web developerami
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności
✅Solidne portfolio zrealizowanych interfejsów / layoutów graficznych do aplikacji webowych, stron, landing pages, sklepów oraz kreacji reklamowych – podparte minimum 2 letnim doświadczeniem różnych projektów agencyjnych (kreacja marki, banery reklamowe, media społecznościowe, aplikacje i tak dalej)
✅Dobre i wnikliwe „czytanie” briefu
✅Umiejętność przygotowania plików do druku oraz skutecznej współpracy z drukarniami
✅Dbałość o trzymanie się klucza wizualnego – stylu
✅Znajomość bieżących trendów oraz dobrych praktyk w designie, zasad typografii internetowej wraz z web usability
✅Bardzo dobra znajomość Photoshop, Adobe XD, Figma, Illustrator, InDesign
✅Umiejętność tworzenia podstawowych raportów UX i argumentacji rezultatów opisanych w tych dokumentach wniosków
✅Wyczucie estetyki, kompozycji i typografii projektów
✅Nastawienie na wysoką jakość oraz kreatywność projektów
✅Dotrzymywanie terminów
✅Umiejętność pracy w zespole
✅Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji, planowaniu czasu pracy
✅Komunikatywność oparta o spostrzeżenia i fakty, a nie opinie
✅Bardzo dobra znajomość języka polskiego
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również
🤙 Znajomość narzędzi analitycznych Hot Jar / Yandex Metrica/Crazy Egg
🤙 Znajomość obsługi programów do animacji: Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects,
🤙 Znajomość technicznych aspektów SEO, by realizowane projekty były nastawione na budowanie widoczności w sieci
🤙 Komunikatywny język angielski
🤙 Podstawy HTML/CSS byś na poziomie niezbędnym mógł współpracować i konsultować się z działem IT
Co nas nie interesuje?
❌ Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje portfolio, wartości postawę i umiejętności — nie papier — tylko jakim jesteś człowiekiem
❌ CV przeglądamy tylko poglądowo, nie interesuje nas wiek, płeć tylko to kim jesteś
❌ Dress code oczywiście w granicy rozsądku 😉
W zamian oferujemy
⭐ Szkolenia wewnętrzne
⭐ Możliwość pracy zdalnej
⭐ Dofinansowanie szkoleń/kursów
⭐ Wynagrodzenie B2B
⭐ Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy, przekażemy Ci kontakt do księgowego by podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji
⭐ Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki
Jak wygląda proces rekrutacji?
Inne
👌 Mamy, również biuro w Tarnowie ul. Słowackiego 33-37/8.
👌 Standardowo pracujemy w trybie 2 dowolne dni zdalnie, pozostałe w biurze.
👌 Jeśli nie jesteś z Wrocławia/Tarnowa oferujemy pracę zdalną.
👌 Elastyczny czas pracy od poniedziałku do piątku pomiędzy 7 a 9 do 15 lub 17.
Masz pytania?
Rekrutację prowadzi
7 500 zł – 9 000 zł netto B2B
Cześć!
Pracowałeś/Pracujesz w branży SEO? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka?
Twoja rola w naszej organizacji będzie nieco inna, jako specjalista SEO z doświadczeniem:
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz:
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
CMS – zwłaszcza samodzielna obsługa WordPress oraz Prestashop.
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
Co nas nie interesuje?
W zamian oferujemy:
*Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy przekażemy Ci kontakt do księgowego by podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji
Mamy dla Ciebie również coś ekstra:
Jak wygląda proces rekrutacji?
Masz pytania?
Rekrutację prowadzi: Krystian k.pluciak@grupavist.pl
7 500 zł - 9 000 zł netto B2B
Cześć!
Pracowałeś/Pracujesz w branży Digital Marketingu? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć?👀 Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Chcesz działać bardziej na większej ilości narzędzi, a nie tylko Google Ads? Potrzebujesz wsparcia innych zespołów jak IT, copy…? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? Czytaj dalej 😉
Twoja rola w organizacji
Szukamy doświadczonego specjalisty – eksperta tworzącego i obsługującego wysokojakościowe, efektywne kampanie reklamowe. Kogoś kto potrafi planować – analizować, a potem przełożyć swoje analizy na raporty, działania usprawniające te kampanie i komunikację wyników z klientem.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
🧠 Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤️ Życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o szczerości i byciu twardym wobec wyzwań
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk lubiący planować i przetwarzać dane, szukać zależności i doskonalić
🧠 Uwielbiasz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz
🧠 Jesteś takim pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować ulepszać swoje działania i szukać nowości
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
💪 Przygotowywaniem kampanii reklamowych
💪 Wdrażaniem ich, monitorowaniem i poprawą wyników
💪 Prezentowaniem wyników klientowi i pełnieniem roli partnera, eksperta
💪 Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności
💪 Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
🔧 Nieszablonowe myślenie i rozwiązywanie problemów
🔧 Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż by efektywnie dostarczać wartość z kampanii
🔧 Rozwaga i przewidywanie co może się nie udać, jak ominąć pewne przeszkody
🔧 Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam
🔧 Biegłość analizy danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczną analizę działań konkurencji
🔧 Bardzo podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności – optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą by nie przepalać środków na reklamy 😉
🔧 Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych online
🔧 Bieżące zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia efektywności reklamy
🔧 Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta – czy inwestycja w reklamy przynosi zysk? “Odpowiedzialność za wskaźniki konwersji i zaangażowania na stronie (bounce rate, pages/visit, page value etc.) – badanie i optymalizacja;”
🔧 Projektowanie i wdrażanie automatyzacji marketingu (reklamy)
🔧 Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami. Przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań. Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych.
🔧 Prezentacja danych wraz z argumentacją
🔧 Znajomość programów/narzędzi
💻 Google Ads,
💻 Google Analytics 4,
💻 Facebook Ads,
💻 GTM,
💻 Looker Studio,
💻 Biegły Excel
💻Google Ads Editor
💻Google Merchant Center
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
🔧 Asertywny wobec klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów 😉
🔧 Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
👌 Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
👌 Dodatkową wartością dla nas byłoby istotne wzmocnienie zespołu performence od strony planowania mediów oraz ponadprzeciętne “wymiatanie” w kwestii analityki.
👌 Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
👌 GSC (Google Search Console Tools),
👌 Podstawowa wiedza dotycząca statystyki i unikania błędów heurystycznych Dodatkowym atutem będzie przeczytanie i zrozumienie książek N. Taleba: Zwiedzeni przez losowość, Czarny łabędź oraz Antykruchość
👌 Podstawy znajomości pricingu by ocenić przy reklamach e-commerce trafność strategii cenowych klientów, ich promocji i wyprzedaży by potrafić przewidzieć skuteczność kampanii reklamowych
👌 LinkedIn Ads
👌 Allegro Ads
👌 Amazon Ads
👌 Spotify Advertising
👌 Pinterest Ads
👌 Microsoft Ads (Bing)
👌 Adobe Analytics
👌 Programmatic
👌 Google Marketing Platform
👌 Google Web Designer
👌 TIkTok Ads
Co nas nie interesuje?
🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier
🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo
🤏 Dress code
W zamian oferujemy:
🌞 Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji
🌞 Wynagrodzenie B2B: 7 500 – 9 000 zł netto
Mamy dla Ciebie również coś ekstra:
🏆 Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.
Inne:
👉 Mamy również biuro w Tarnowie Ul. Słowackiego 33-37/8
👉 Standardowo pracujemy 2 dni zdalnie i 3 w biurze
👉 Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17
Jak wygląda proces rekrutacji?
Masz pytania? My prowadzimy rekrutacje
Krystian k.pluciak@grupavist.pl
7 500 zł – 9 000 zł netto B2B
Pracujesz jako samodzielny Programista WordPress? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzyłeś się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na kodowaniu 😉
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
4 500 zł – 6 000 zł netto B2B
Umiejętność tworzenia chwytliwych treści