Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.

  1. W naszej firmie łamiemy wszelkie możliwe schematy w podejściu do klienta i w szczególności do pracownika – dlaczego? Czytaj dalej 👇 👇
  2. Wiedzą dzielą się nie tylko specjaliści z 10-letnim lub dłuższym doświadczeniem. Dajemy również możliwość podzielenia się świeżą wiedzą przez pracowników z młodszym stażem! #Poprowadź_Szkolenie
  3. Chcesz wziąć udział w zewnętrznym szkoleniu? MÓWISZ I MASZ 🔥 Pokaż coś od siebie i zgłoś chęć rozwoju!
  4. Jakie wartości wyznaje nasza firma?

👉 Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.🥇 Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!

❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.

⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!

  1. Naszych usług nie sprzedają handlowcy, nasze usługi sprzedają specjaliści, którzy mają równie dużą wiedzę w realizacji usług, co działy realizacyjne. Po to by być Twoim i klienta merytorycznym wsparciem w rozwiązywaniu problemów oraz zwiększaniu efektywności naszych działań.
  2. Działamy w oparciu o plany: strategie, media plany i procesy, które układamy wspólnie, a każdy nowy pomysł JEST NA WAGĘ ZŁOTA! 🤝
  3. Nie patrzymy sobie na ręce, ufamy że pracujemy z dorosłymi ludźmi – dążymy do wspólnych celów. Działamy w oparciu o zaufanie, nie kontrolę.
  4. Tutaj, nie usłyszysz NIE, BO NIE lub ,,dziś mamy ważniejsze priorytety”… Przygotuj się, uargumentuj swój pomysł, a na pewno zostaniesz wysłuchany.
  5. WYZNAJEMY ZASADĘ: nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Liderzy zespołów mają zawsze otwarte drzwi, gdzie otrzymasz odpowiedź i pełne wsparcie.
  6. Stawiamy na automatyzację powtarzalnych procesów.
  7. Zawsze podchodzimy transparentnie w stosunku do każdego Klienta.
  8. Jesteśmy ludźmi, dla ludzi. Rozumiemy problemy: te osobiste, jak i realizacyjne.

Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.

Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.

P.S. na pewno wartość byś zobaczył co mówią o nas nasi pracownicy na GoWork możesz wpaść też na naszego Instagrama (https://www.instagram.com/advist.pl/) lub TikToka (https://www.tiktok.com/@advistmarketing), na którym pokazujemy szczere zadowolenie pracowników!

6 000 - 8 000 zł netto B2B

Cześć!

 

Jeśli: analizując swoje motywacje Twoim motorem jest rozwój Klientów. Umiesz przedstawiać wyniki działań i raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą. Masz świadomość, że rola ta to współplanowanie strategii marketingu, a ostatecznie w ramach rozwoju obecnej bazy Klientów potrafisz stworzyć atrakcyjne oferty i zrobić deal. To usiądź wygodnie i czytaj dalej.

 

Twoja rola w organizacji:

Szukamy frontmana / frontwoman z pasją do strategii i obsługi Klienta w segmencie średnich i dużych firm/portfeli marketingowych. Kogoś, kto zna narzędzia reklamowe i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem.

 

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz Klientów,
  • ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
  • życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,
  • potrafisz łączyć analitykę i planowanie z ciekawym, jasnym i zrozumiałym prezentowaniem wyników,
  • organizacja – nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,
  • jesteś pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.

 

Twój zakres obowiązków:

  • Współprzygotowywanie strategii dla Klientów: od ofert, przez media plany i budżety mediowe po optymalizacje cykliczne, ekspansje (SEO, Paid, Analityka, UX, SM, content, budowanie stron/IT ) – aby specjaliści mogli przełożyć je na działania.
  • Organizacja Kickoffów projektowych po przejęciu Klienta od New Businessów.
  • Opieka nad Klientami z budowaniem trwałych i dobrych relacji.
  • Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla Klientów.
  • Monitorowanie wyników, omawianie ich z zespołem projektowym.
  • Prezentowanie wyników Klientowi i pełnienie roli partnera, eksperta.
  • Rozwój klientów poprzez dosprzedaż usług (cross i up sell).
  • Tłumaczenie języka eksperckiego na kliencki i odwrotnie.
  • Analiza działań konkurencji Klienta.
  • Opieka nad sytuacjami kryzysowymi i reklamacjami.
  • Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności.
  • Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy.

Nasze wymagania:

  • MINIMUM 3 lata pracy w agencji na podobnym stanowisku. Warunek konieczny.
  • Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż, by efektywnie dostarczać wartość z digital marketingu.
  • Wyborna komunikacja: aktywne słuchanie, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
  • Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
  • Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, umiejętność oceny efektywności reklam, po raportowanie.
  • Analiza danych marketingowych (Google Analytics 4), interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczna analiza działań konkurencji.
  • Znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności we wstępnych ocenach – optymalizacji UX przy współpracy z Klientem oraz naszymi specjalistami, by podnosić skuteczność reklam.
  • Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B, B2C dla usług i dla e-commerce.
  • Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie Klienta – czy inwestycja przynosi zysk?
  • Bardzo dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
  • Umiejętna, jasna i ciekawa prezentacja danych wraz z argumentacją.
  • Podstawowa znajomość programów/narzędzi: Google Ads+Google Merchant Center, Looker Studio, Google Search Console, Allegro, Bing, TikTok, Meta, Linkedin Ads.
  • Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
  • Asertywność wobec Klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów. 😉
  • Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza.

Mile widziane:

  • Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Pracowałeś/aś w ClickUp.

Oferujemy:

  • Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji.
  • Wynagrodzenie B2B: 6 000 – 8 000 zł netto + premia naliczana indywidualnie w zależności od wyników sprzedaży w danym miesiącu.

Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!

  • Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.
  • Praca hybrydowa lub w pełni zdalna;
  • Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17.

 

Proces rekrutacji:

Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Zadanie rekrutacyjne – Ocena zadania – Rozmowa II – Decyzja

3 500 - 4 500 zł netto B2B

Cześć!

Znasz ClickUpa lepiej niż jego twórcy? Znajomi nazywają Cię człowiekiem-procesem i masz uczulenie na bylejakość? Rozumiesz procesy i przebieg komunikacji w marketingu ożenionym ze sprzedażą? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć w organizacji realny wpływ na jakość i wysokie standardy realizacji procesów oraz ich automatyzację, to szukamy właśnie Ciebie! 👀

 

Twoja rola w organizacji:

Szukamy doświadczonego/j, samodzielnego/j specjalisty/ki w zarządzaniu i porządkowaniu procesów, komunikacji i realizacji tasków w programie ClickUp (CU). Kogoś, kto ma smykałkę i doświadczenie w automatyzacji działań w CU, zarządzaniu jakością procesów oraz ogrom asertywności i doskonałą umiejętność pilnowania terminów. Audyt obecnych procesów w CU oraz zaproponowanie automatyzacji, ułatwień i stworzenie instrukcji do onboardingu, będzie Twoim startem do zbudowania wysokiej jakości standardów obsługi projektów w naszej agencji.

 

Będziesz pracować z…

CEO (Norbert) oraz liderami działu Performancu i analityki (Anna), SEO i Contentu (Dawid), IT (Ola), Office&HR (Sylwia), Sprzedaży (Piotr) i Business Developmenu (Ewelina).

 

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • organizacja – nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,
  • kombinujesz! 😉 Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.
  • analityczny / techniczny umysł – zaawansowana logika procesowa i algorytmy automatyzacji to paliwo dla Twojego mózgu,
  • ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
  • życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,
  • asertywność – wiesz jak w sposób życzliwy dochodzić wraz z zespołem do ustalonych celów, w określonych terminach,

 

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie tablicą tasków opóźnionych – wymaganie aktualnych, jakościowych statusów i obsługi zgodnie z procesem.
  • Porządkowanie CU, w tym:
    Przenoszenie tasków z nieaktywnych userów
    Uzupełnianie fieldów po zmianach
    Uzupełnianie relationships po zmianach
    Usuwanie dubli tasków
  • Kontrola jakości – dodawanie wycen, umów, briefów, dokładnie z procesem
  • Aktualizacja “wiki” – wymaganie aktualizacji lub uspójniania procesów oraz dodawania nowych procesów w odpowiednie miejsca
  • Wdrażanie – nauka CU dla nowych pracowników, pilnowanie poprawnych ustawień, powiadomień
  • Aktualizacje i support – wdrażanie nowych feature’ów, wsparcie przy błędach
  • Proponowanie lepszych procesów i standardów, automatyzacji i ich wdrażanie
  • Integrowanie CU z innymi narzędziami i systemami
  • Przygotowywanie danych pod eksport pod konkretne wytyczne
  • Pilnowanie bezpieczeństwa danych i odpowiednich dostępów w CU

Nasze wymagania

  • MINIMUM rok pracy z ClickUpem lub jego odpowiednikiem na podobnym stanowisku. Wymóg konieczny.
  • Doświadczenie w agencjach marketingowych lub software house’ach.
  • Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
  • Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
  • Doskonała organizacja pracy, terminowość i procesowość.
  • Bardzo dobra znajomość zasad zdrowej i zrównoważonej komunikacji oraz delegowania zadań.
  • Dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
  • Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją.
  • Znajomość narzędzi do automatyzacji oraz projektowanie, modelowanie i wdrażanie procesów automatycznych.
  • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
  • Dostępność w godz. 8:00-10:00 oraz 14:00-16:00 (ewentualnie możemy lekko je przesunąć).

 

Mile widziane

  • Znajomość NVC lub zasad facylitacji w biznesie.
  • Znajomość metod Design Thinking.
  • Znajomość metodyk zwinnych.

To oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 3500 – 4500 zł netto za ½ etatu. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
  • Możliwość przejścia na cały etat od stycznia nowego roku.
  • Praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław)
    lub zdalna (na start pierwsze 2 tygodnie w biurze we Wrocławiu, przez kolejne 2 miesiące 1 tydzień w biurze/miesiąc, później full zdalnie).
  • Praca z takimi brandami jak: BODZIO, Enel-Med, Pluxee, Aflofarm
  • Brak realnego kontaktu z Klientem – tylko współpraca z naszymi miłymi i samodzielnymi specjalistami 🙂
  • Szybki laptop firmowy
  • Ambitny, pomocny i życzliwy zespół
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery
  • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy dziennie (przy całym etacie)
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu

6 000 - 9 000 zł netto B2B

Co powiesz na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet.

Klientocentryzm, holistyczne podejście i chęć realnego wsparcia marketingiem, a nie tylko wystawianie faktur.

Czy brzmi to komfortowo?

Wymagania

Czego oczekujemy na tym stanowisku:

  • Proaktywnej postawy;
  • Co najmniej 3 letniego doświadczenia w sprzedaży w tym minimum rocznego w agencji reklamowej / software house [wymóg konieczny];
  • Doświadczenia w outbound sales;
  • Znajomość digital marketingu – pozwalająca swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem dopasowującym rozwiązania;
  • Rozumienia procesów biznesowych oraz potrzeb Klienta agencji;
  • Wyborna komunikacja oraz kunszt aktywnego słuchania;
  • Przyjemność z nieustawicznej nauki, ciągłego szukania lepszych sposobów pracy;
  • Prawo jazdy pozwalające Ci dotrzeć do większych Klientów;
  • Znajomości Excela na poziomie podstawowym;
  • Dobra znajomość systemów CRM np. Pipedrive;
  • Dbanie o niuanse – obieg dokumentów, FV.

 

Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:

  • Znajomość j. angielskiego pozwalająca na sprzedaż zagraniczną;
  • Znajomość obszaru Web Developmentu (IT) – na poziomie podstawowym pozwalającym swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem, dopasowującym rozwiązania w obszarze stron/sklepów i aplikacji webowych;
  • Znajomość ClickUp.

Twoje zadania

  • Budowanie relacji i rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami agencji;
  • Badanie potrzeb Klientów w zakresie marketingu online, rekomendowanie ich aktywności w obszarach: SEO, Paid Ads, Content marketing, E-mail marketing, Analityka, Social Communication, Marketing Automation;
  • Przygotowywanie ofert handlowych;
  • Współtworzenie i planowanie koncepcji marketingowych;
  • Przekazywanie Klienta do realizacji i kontakt z realizacją podczas ofertowania – by współpracownicy mogli zaopiekować się dowiezieniem obiecanej wartości.

W roli, która zajmie około 20-30% czasu:

  • Kontakt z ciepłymi leadami z kampanii własnych/zapytań.

W roli huntera, która zajmie 70%-80% czasu:

  • samodzielne pozyskiwanie kontaktów, doprowadzenie do merytorycznych spotkań z decydentami po stronie Klienta w odniesieniu do Buyer Person naszej organizacji;
  • prospecting np. Linkedin, prospecting automation tools, wydarzenia – networking itp.

Oferujemy

  • Praca w pełni zdalna lub hybrydowa w biurze Wrocławskim (3 dni biuro, 2 dni zdalnie).
  • Wynagrodzenie 6 000 – 9 000 zł netto na B2B + bonus od sprzedaży.

 

Proces rekrutacji:

Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Zadanie rekrutacyjne – Ocena zadania – Rozmowa II – Decyzja

 

8 000 - 9 000 zł netto B2B

Masz dość ciągłej pracy z legacy code przy projektach utrzymaniowych? Męczy Cię ciągły kontakt z klientem lub/i „wyklikiwanie” gotowych szablonów? Świetnie się składa! Aktualnie w WebVIST poszukujemy doświadczonego specjalisty, który pomoże nam tworzyć innowacyjne rozwiązania cyfrowe. U nas zmierzysz się z większymi, rozwojowymi projektami i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod.

WebVIST to submarka Grupy VIST. Od ponad 8 lat pomagamy firmom budować silną pozycję w sieci. W WebVIST zajmujemy się: tworzeniem stron internetowych, sklepów eCommerce oraz aplikacji webowych, a także dopasowywaniem customowych rozwiązań.

Czym będziesz się zajmować:

  • Rozwój backendu: budowa i utrzymanie skalowalnych aplikacji backendowych, optymalizacja wydajności i bezpieczeństwa.
  • Współpraca w zespole: bliska współpraca z Frontend Developerami, Testerami i Projektantami w ramach zwinnych metodologii (Scrum, Kanban).
  • Automatyzacja: wprowadzanie i doskonalenie procesów automatyzacji, w tym CI/CD.
  • Infrastruktura: zarządzanie infrastrukturą chmurową (mile widziana znajomość AWS) oraz środowiskami developerskimi.

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenie: minimum 2 lata pracy na stanowisku Web Developer/DevOps (lub pokrewne), preferowane doświadczenie w Software House.
  • Znajomość technologii: MySQL, PHP (Laravel, Symfony), AWS, Docker.
  • Umiejętności: automatyzacja procesów (Ansible, Puppet), testowanie, znajomość metodologii zwinnych.
  • Znajomość: CMSu WordPress + Wocommerce, mile widziane doświadczenie w Prestashop.
  • Bardzo dobra znajomość: GIT’a.
  • Znajomość: systemu Linux.
  • Mile widziana znajomość: make.com.
  • Komunikatywność: dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie (min. B2+).
  • Proaktywność: umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz chęć ciągłego rozwoju.
  • Portfolio: prosimy o podanie linku do Twojego profilu GitHub, abyśmy mogli zapoznać się z Twoimi projektami.

Co oferujemy:

  • Zadanie rekrutacyjne: zapłacimy Ci za realizację zadania.
  • Ciekawe projekty: praca nad różnorodnymi projektami, w tym eCommerce, aplikacjami webowymi (w przyszłości też mobilnymi) z rozpoznawalnymi markami np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm. W większości projekty rozwojowe, przy minimalnej ilości zadań utrzymaniowych.
  • Trackowanie: tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
  • Pracę w modelu: hybrydowym (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze – Wrocław albo Tarnów) lub 100% zdalnym.
  • Elastyczne godziny pracy: start 7:00-9:00 koniec 15:00-17:00.
  • Dwa razy do roku rozmowy statusowe: z możliwością podwyżki i awansu.
  • Rozwój: możliwość zdobywania nowych umiejętności i certyfikatów, udział w konferencjach branżowych.
  • Zgrany zespół: praca w przyjaznym i doświadczonym zespole, gdzie panuje otwarta atmosfera i brak korporacyjnej otoczki.

Jak wygląda praca u nas:

  • Zwinne metodyki: wykorzystujemy Scrum lub Kanban, w zależności od projektu.
  • Autonomia: dajemy Ci dużą swobodę w podejmowaniu decyzji i realizacji zadań.
  • Wsparcie: zawsze możesz liczyć na pomoc i wsparcie zespołu.

Jeżeli jesteś gotowy/gotowa do podjęcia nowego wyzwania, wyślij nam swoje CV i portfolio lub link do Twojego profilu na GitHub! 💻

Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Zadanie rekrutacyjne – Ocena zadania – Rozmowa II – Decyzja

8 000 - 9 000 zł netto B2B

Cześć!

Pracujesz jako samodzielny Programista WordPress? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzyłeś się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na kodowaniu 😉

 

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

❤️ Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności.

❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów.

❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych.

❤️ Życzliwość – twarde podejście do problemów i pełne empatii do człowieka. Pomaganie, wspieranie i współtworzenie dobrej atmosfery.

🧠 Twoja osobowość to raczej analityk planujący swoje działania, widzący zależności pomiędzy elementami kodu i to co może nie zadziałać. Świat jest dla Ciebie zbiorem praw, a w pracy przekładasz to na podejście do problemów IT i ich eliminację.

🧠 Twoje cechy osobowości rezonują z talentami jak: komunikatywność, dowożenie, dokładność, rozwaga (branie pod uwagę co może się nie udać), uczciwość, feedback dwustronny oraz proaktywność.

 

Twoje zadania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

💪 Dedykowanymi projektami graficznymi od designerów w Figma/Adobe XD na bazie jakich zajmiesz się tworzeniem zaawansowanych/prostych serwisów www, sklepów w oparciu o system WordPress + Woocommerce.

💪 Weryfikacją i usuwaniem błędów programistycznych.

💪 Tworzeniem dedykowanych modułów do stron i sklepów.

💪 Serwisem stron klientów oraz wsparciem technicznym.

💪 Code review młodszych kolegów.

💪 Tworzeniem baz funkcjonalności by za każdym razem “nie wymyślać koła od nowa”.

💪 Nieustannym procesem pogłębiania swojej wiedzy technicznej i umiejętności.

💪 Wprowadzeniem do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy.

 

Wymagania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:

💻 Bardzo dobra znajomość WordPress + Woocommerce.

💻 Znajomość technologii front-end HTML (stosowanie semantycznej i nowoczesnej składni) + CSS + JavaScript/jQuery.

💻 Dobra znajomość PHP i funkcji wordpressowych pozwalających na samodzielne tworzenie projektu.

💻 Doświadczenie w tworzeniu responsywnych stron internetowych.

💻 Znajomość ACF PRO (Advanced Custom Fields).

🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.

🔧 Umiejętność diagnozowania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron internetowych, odnajdywania przyczyn oraz ich skuteczne rozwiązywanie.

🔧 Język angielski min. na poziomie B2.

🔧 Znajomość podstaw SEO i UX pozwalająca na swobodną pracę przy przełożeniu projektów graficznych na gotową stronę www.

 

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

👌 znajomość Prestashop

👌 znajomość React

👌 metodologii BEM

👌 znajomość Adobe XD/Figmy

 

Co nas nie interesuje?

🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier.

🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo.

🤏 Dress code.

 

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wypełnij formularz.
  2. Ocenimy aplikację.
  3. Wstępna rozmowa weryfikacyjna w języku polskim, trwająca ok 30 minut.
  4. Wykonanie płatnego zadania.
  5. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
  6. szybka prezentacja zadania i nasze pytania techniczne od zespołu specjalistów.
  7. swobodna rozmowa by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się 😉
  8. Decyzja o zatrudnieniu.