Home / Kariera
Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.
👉 Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.🥇 Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!
❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.
⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!
Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.
Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.
7 000 zł – 9 000 zł netto B2B
Cześć!
Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami, jakich często nie jesteś w stanie rzetelnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? A może boli Cię brak pełnej odpowiedzialności za wdrożenia audytu, bo nie masz koło siebie zespołu programistów, którzy rozumieją SEO?
Twoja rola w naszej organizacji będzie nieco inna, jako specjalista SEO z doświadczeniem:
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz:
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
MINIMUM 2 lata pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny.
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
To oferujemy:
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Weryfikacja CV – Krótka rozmowa telefoniczna z HR – Spotkanie 30 min. z HR – Spotkanie 1h z Dyrektorem SEO i HR – Decyzja
8 000 - 11 000 zł netto B2B + PROWIZJA
Cześć!
Analizując swoje motywacje Twoim motorem jest rozwój Klientów? Umiesz pokierować pracami specjalistów i przedstawiać wyniki działań oraz raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą? Doskonale znasz usługi e-marketingu i/lub IT i masz świadomość, że rola ta to współplanowanie strategii? W ramach rozwoju obecnej bazy Klientów potrafisz stworzyć atrakcyjne oferty i zrobić deal? W takim razie usiądź wygodnie i czytaj dalej.
Twoja rola w organizacji:
Szukamy frontmana / frontwoman z pasją do strategii i obsługi Klienta w segmencie średnich i dużych firm/portfeli marketingowych. Kogoś, kto zna narzędzia reklamowe i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem.
Mile widziane:
Proces rekrutacji:
Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa meet 45 minut – Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) – Decyzja
6 000 - 9 000 zł netto B2B + PROWIZJA
Co powiesz na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet?
Klientocentryzm, holistyczne podejście i chęć realnego wsparcia marketingiem, a nie tylko wystawianie faktur.
Czy brzmi to komfortowo?
Czego oczekujemy na tym stanowisku:
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:
Proces rekrutacji:
Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa meet 45 minut – Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) – Decyzja
7 000 - 11 000 zł netto B2B
Cześć!
Spotkania z Klientami, dane i liczby to Twój żywioł? Potrafisz przekuć je w skuteczne strategie marketingowe? Wiesz, jak optymalizować kampanie, by przynosiły najlepszy ROAS? Jeśli tak, czytaj dalej 😉 Szukamy kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za wyniki kampanii naszych Klientów i będzie miał realny wpływ na ich sukces w internecie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Poszukujemy doświadczonego specjalisty w zakresie performance marketingu. Kogoś, kto potrafi analizować dane, tworzyć i optymalizować kampanie w Google Ads (+CSS, +Merchant Center), Social Media Ads i Allegro/Amazon Ads, a także przekładać cele biznesowe klientów na mierzalne wyniki. Będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych (także w Google Analytics 4), które przyniosą realne rezultaty naszym klientom.
Napisz do nas, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Twój zakres obowiązków:
Nasze wymagania:
Mile widziane:
To oferujemy:
Proces rekrutacyjny:
Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Rozmowa II – Decyzja
6 000 - 10 000 zł netto B2B
W Grupie VIST® wierzymy, że skuteczna komunikacja powstaje w miejscu spotkania danych, technologii i kreatywności. Szukamy osoby, która potraktuje AI jako narzędzie wzmacniające jej wyobraźnię, tworząc przyciągające uwagę treści, przekładające się na realne wyniki biznesowe. Jeśli brzmi to jak wyzwanie dla Ciebie – czytaj dalej 🙂
Twoja rola w organizacji:
Jako AI Content Creator & Social Media Specialist będziesz odpowiadać za tworzenie i optymalizację treści dla marek handlowych Grupy VIST® (AdVIST®, WebVIST®, CreativeVIST®) oraz naszych Klientów. Twoja praca obejmie: planowanie kalendarzy publikacji w social media, współtworzenie strategii komunikacyjnych oraz analizy person Klienta, tworzenie różnorodnych formatów contentu, wspieranych technologią AI.
Szukamy Ciebie, jeśli:
Twój zakres obowiązków:
Wymagania:
Mile widziane:
To oferujemy:
7 500 - 9 000 zł netto B2B + PROWIZJA
Jasna strategia rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet – tak właśnie działamy w Grupie VIST.
Chcesz do nas dołączyć? Czytaj dalej. Jeśli spełniasz poniższe warunki, nie zwlekaj i wyślij do nas swoje CV!
Wymagania
Czego oczekujemy na tym stanowisku:
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:
Twoje zadania
To oferujemy
Proces rekrutacji:
Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa I na Google Meet – Rozmowa II na Google Meet (opcjonalnie) – Decyzja
8 000 - 14 000 zł netto B2B
Cześć!
Wizjonerstwo przeplata się u Ciebie z jasnymi, mierzalnymi i dobrze zorganizowanymi planami? Wiesz, co motywuje Klientów agencyjnych oraz software housowych? Excele i dane to Twój chleb powszedni w opracowywaniu rentowności usług i projektów? Czytaj dalej 😉 Jeśli szukasz przestrzeni, gdzie możesz rozwijać skrzydła swoje, teamu i firmy to właśnie takiego gracza zespołowego szukamy! 👀
Twoja rola w organizacji:
Szukamy doświadczonego, samodzielnego managera do zarządzania operacjami w działach realizacyjnych naszej agencji:
Performance marketing (Google Ads, Social Media Ads, Web Analityka)
SEO
Creative marketing (Content, Social Media, Buzz Marketing)
Web Dev/UX
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
– doskonała organizacja i planowanie – wiesz jak skoordynować pracę PMów, specjalistów i procesy wycen projektów SEO/SEM, ze szczegółowo rozplanowanymi zasobami, estymacją i harmonogramami,
– badawcza kreatywność – Twoje pomysły są sumą doświadczeń, analiz, badań i danych i umiesz je logicznie argumentować,
– biznesowa świadomość – wiesz jak liczyć rentowność projektów, usług i działu oraz jak optymalizować i skalować działania, pod dynamiczny rozwój
– ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
– kombinujesz! 😉 Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie działami specjalistów, prowadzących projekty dla Klientów agencji i odpowiadanie za jakościową oraz rentowną realizację projektów Klientów B2B oraz projektów wewnętrznych.
Rekrutacja specjalistów technicznych do działu Performance (Paid, SEM, web analityka).
Przypisywanie projektów klienckich do specjalistów wg ich capacity, umiejętności i priorytetów.
Utrzymywanie asertywności w prowadzeniu projektów i zgodności realizacji projektów z zapisami Umów z Klientami.
Forecastowanie, optymalizacja i kontrola budżetów całego działu, w tym optymalizacja i alokacja zasobów zgodnie z priorytetami i celami biznesowymi Grupy VIST.
Monitorowanie standardów, jakości i wdrażanie najlepszych praktyk, zapewniających przejrzystość i zgodność projektową, za pomocą systemu taskowego w ClickUp!
Nadzór i odpowiedzialność za optymalizację, monitorowanie wskaźników wydajności procesów realizowanych przez zespół, a także wdrażanie ulepszeń technologicznych.
Motywacja, budowanie zaangażowanie, regularne udzielanie feedbacku i tworzenie indywidualnych planów rozwojowych specjalistów działu.
Wspieranie poczucia sprawczości, samodzielności i odpowiedzialności w dziale.
Ewidencja czasu pracy teamu w time trackerze, zarządzanie dostępami oraz uprawnieniami.
Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych i optymalnej obsady personelu.
Nacisk w zespole na budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych i silnych relacji z kluczowymi Klientami oraz partnerami biznesowymi, zgodnie z wartościami Grupy VIST.
Wsparcie pracy działu Revenue nad rozwojem strategii sprzedażowych usług, szczególnie SEO/SEM, dostosowanych do aktualnych potrzeb rynku.
Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami, w tym, Project managementu, BI&Data, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji usług i projektów.
Nasze wymagania
MINIMUM 2 lata pracy na podobnym stanowisku w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny – wszystkie CV bez doświadczenia agencyjnego nie będą rozpatrywane.
Doskonała znajomość prowadzenia projektów w systemie taskowym, potwierdzona doświadczeniem.
Doskonała organizacja pracy, terminowość i umiejętność korzystania z time trackera.
Znajomość złożoności, specyfikacji i przebiegu procesów w SEO, SEM, UX.
Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
Szeroka wiedza z kompetencji liderskich i zarządzania zespołów.
Analiza danych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków.
Bardzo dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami, w tym budowanie forecastów budżetowych działu, analizy wycen projektów, estymacji procesów.
Znajomość Gantta.
Umiejętność podejmowania decyzji oraz współpraca w zmiennym środowisku biznesowym.
Proaktywna postawa, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektywności i jakości realizowanych procesów.
Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją, także w formie warsztatów dla Klienta.
Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
Język angielski min. B2
Mile widziane
Znajomość metod Design Thinking.
Znajomość NVC.
Znajomość Click Up!
To oferujemy
Wynagrodzenie B2B: 8 000 – 14 000 zł netto. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
Praca 100% zdalna
Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7:00 a 9:00
Sprzęt firmowy (laptop, telefon, kamera, itd)
Trackowanie tylko średnio 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie)
5 000 - 7 000 zł netto B2B + PROWIZJA
Cześć!
Analizując swoje motywacje Twoim motorem jest rozwój Klientów? Umiesz pokierować pracami specjalistów i przedstawiać wyniki działań oraz raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą? Doskonale znasz usługi e-marketingu i/lub IT i masz świadomość, że rola ta to współplanowanie strategii? W ramach rozwoju obecnej bazy Klientów potrafisz stworzyć atrakcyjne oferty i zrobić deal? W takim razie usiądź wygodnie i czytaj dalej.
Twoja rola w organizacji:
Szukamy frontmana / frontwoman z pasją do strategii i obsługi Klienta w segmencie średnich i dużych firm/portfeli marketingowych. Kogoś, kto zna narzędzia reklamowe i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem.
Wymagania
MINIMUM 3 lata pracy w agencji marketingu internetowego na podobnym stanowisku. Warunek konieczny.
Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż, by efektywnie dostarczać wartość z digital marketingu.
Umiejętności sprzedażowe, potwierdzone doświadczeniem i sukcesami.
Wiedza z digital marketingu – min. SEO, SEM, SM Ads i nice to have: Web Analityka, UX, Automated Marketing, IT (web development)
Umiejętność rozwijania Klienta od tworzenia strategii, oceny efektywności działań specjalistów po stronie agencji, po raportowanie.
Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B, B2C dla usług i dla e-commerce.
Umiejętność oceny efektywności akcji sprzedażowych po stronie Klienta – czy inwestycja przynosi zysk?
Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
Znajomość Excela.
Umiejętna, jasna i ciekawa prezentacja danych wraz z argumentacją.
Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
Świetna samoorganizacja, terminowość, rzetelność.
Asertywność wobec Klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów. 😉
Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza.
Umiejętność motywowania i budowania dobrych relacji z zespołem wykonawczym.
Angielski na poziomie min. B2.
Mile widziane:
Wiedza z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
Znajomość i doświadczenie w pracy w ClickUp.
Twoje zadania
Bieżący kontakt i opieka nad Klientem – utrzymywanie regularnych relacji z klientem poprzez e-mail i telefon. Odpowiadanie na bieżące pytania i bycie dla klienta pierwszym punktem kontaktowym.
Dbanie o satysfakcję Klienta – monitorowanie zadowolenia klientów, np. poprzez analizę ankiet NPS. Zbieranie feedbacku i przekazywanie go do lidera działu.
Dbanie o wizerunek i usprawnienia – budowanie pozytywnego, zgodnego z wartościami firmy, wizerunku w każdym kontakcie z klientem i zespołem. Aktywny udział w usprawnianiu wewnętrznych procesów obsługi.
Koordynacja komunikacji i działań – zapewnienie sprawnego przepływu informacji między klientem a wewnętrznymi zespołami. Precyzyjne przekazywanie zapytań i ustaleń do odpowiednich działów.
Monitorowanie i raportowanie wyników – przygotowywanie i wysyłanie klientom cyklicznych raportów z działań. Prezentowanie podstawowych wskaźników (KPI) i informowanie o statusie realizowanych prac.
Obsługa zgłoszeń i eskalacja problemów – stanowienie pierwszego poziomu wsparcia dla klienta. Przyjmowanie, rejestrowanie i wstępna analiza zgłoszeń (reklamacji, uwag), a następnie eskalacja ich do odpowiednich osób w celu rozwiązania.
Uzupełnianie dokumentacji projektowej – dbanie o bieżące i poprawne uzupełnianie informacji na karcie klienta i karcie usług w systemie wewnętrznym (CU).
Wsparcie w organizacji spotkań – pomoc w umawianiu i organizacji cyklicznych spotkań z klientami oraz wewnętrznych spotkań projektowych (Kickoffy). Przygotowywanie agendy i notatek.
Wsparcie w realizacji umowy i celów – dbanie o zgodność bieżącej obsługi klienta z zapisami umowy. Rozpoznawanie bieżących potrzeb klienta i zgłaszanie potencjalnych szans na Cross-Sell/Up-Sell
Zarządzanie reklamacjami – weryfikacja otrzymywanych reklamacji, podejmowanie decyzji o ich rozpatrzeniu. Przygotowywanie wraz z odpowiednimi działami planu realizacji reklamacji. Analiza przyczyn reklamacji i zapobiegania ich w przyszłości.
Zarządzanie wypowiedzeniami – utrzymywanie oczekiwanego poziomu churn. Reagowanie na wypowiedzenia klientów, analiza powodów wypowiedzeń, przygotowywanie propozycji dla klienta w celu ratowania umów.
Współpraca z zespołem – utrzymywanie dobrych relacji i efektywnej komunikacji z wewnętrznymi zespołami realizacyjnymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta.
Oferujemy
Wynagrodzenie B2B: 5 000 – 7 000 zł netto + możliwość premii.
2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
Trackowanie tylko 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
Pracę 100% zdalna.
Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
Firmowy komputer i telefon.
Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
Możliwość realnego wpływu na rozwój działów wykonawczych w agencji.
Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.
Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.
4 000 - 6 000 zł netto B2B
Cześć!
Spotkania z Klientami, dane i liczby to Twój żywioł? Potrafisz przekuć je w skuteczne strategie marketingowe? Wiesz, jak optymalizować kampanie, by przynosiły najlepszy ROAS? Jeśli tak, to czytaj dalej 😉 Szukamy kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za wyniki kampanii naszych Klientów i będzie miał realny wpływ na ich sukces w internecie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Poszukujemy specjalisty w zakresie performance marketingu. Kogoś, kto potrafi analizować dane, tworzyć i optymalizować kampanie w Google Ads (+Merchant Center), a także przekładać cele biznesowe klientów na mierzalne wyniki. Będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych (także w Google Analytics 4), które przyniosą realne rezultaty naszym klientom.
Napisz do nas, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Twój zakres obowiązków:
Nasze wymagania:
Mile widziane:
To oferujemy: