Home / Kariera
Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.
👉 Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.🥇 Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!
❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.
⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!
Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.
Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.
7 000 zł – 9 000 zł netto B2B
Cześć!
Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami, jakich często nie jesteś w stanie rzetelnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? A może boli Cię brak pełnej odpowiedzialności za wdrożenia audytu, bo nie masz koło siebie zespołu programistów, którzy rozumieją SEO?
Twoja rola w naszej organizacji będzie nieco inna, jako specjalista SEO z doświadczeniem:
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz:
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
MINIMUM 2 lata pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny.
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
To oferujemy:
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Weryfikacja CV – Krótka rozmowa telefoniczna z HR – Spotkanie 30 min. z HR – Spotkanie 1h z Dyrektorem SEO i HR – Decyzja
3 000 - 3 800 zł netto UZ
Lubisz dbać o niuanse, segregować, sprawdzać zgodność i masz swobodę w realizacji zadań z różnych zakresów?
Szukamy Junior Administration & HR Specialist, a właściwie to takiego „Multiogarniacza”, czyli kogoś kto pomoże nam w codziennych drobnych zadaniach administracyjnych i HRowych.
W tej roli będziesz wspierać codzienne sprawy administracyjne, kadrowe, wewnętrzne, czyli:
(Administracja) Dbać o segregację, archiwizację i obieg dokumentów.
(Administracja) Zarządzać korespondencją przychodzącą i wychodzącą, sporządzać notatki/instrukcje w dziale Administracyjno-finansowym i HR do bieżących procesów.
(Administracja) Zajmować się kompleksowo dokumentacją pracowniczą (od sporządzenia do archiwizacji) oraz kliencką (np. przygotowywanie aneksów do umów).
(Administracja) Zarządzać sprzętem służbowym.
(HR) Dbać o nasz wewnętrzny HR, m.in.: przeprowadzać ankietę satysfakcji pracownika czy przeprowadzać inne potrzebne badania, organizować statusy firmowe i przygotowywać do nich prezentacji, kontrolować aktualność informacji w onboardingu wprowadzającym.
(HR) Wrzucać ogłoszenia na nowe stanowiska pracy.
(HR) Zajmować się formalnościami dotyczącymi zatrudnienia nowego specjalisty – od przygotowania dokumentów do współpracy po wydanie sprzętu służbowego.
(HR) Zajmować się formalnościami dotyczącymi współpracy z freelancerami.
Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?
Lubisz tworzyć, trzymać i dbać o porządek.
Komunikacja jest dla Ciebie czymś łatwym (komunikatywność)
Trzymasz się terminów (terminowość)
Zwracanie uwagi na szczegóły.
Dokładność.
Inicjatywa.
Co musisz potrafić w tej roli?
Podstawy Excel i PowerPoint.
Bardzo dobra obsługa Word.
Znajomość podstaw prawa, administracji, kadr pomagająca odnaleźć się w dokumentacji.
Obsługa Google Calendar.
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem?
Poruszanie się ze sprawnością kota po systemach tj. ClickUp.
Szukamy studentki/studenta zaocznego lub wieczorowego z Wrocławia na Umowę zlecenie.
Praca hybrydowa w zależności od zadań i Twojego planu zajęć na uczelni.
Stawka 3 000 – 3 800 zł netto w zależności od wymiaru etatu oraz Twoich umiejętności.
Na początek szukamy kogoś na 3/4 etatu z docelowym zapewnieniem pełnego 😊
8 000 - 11 000 zł netto B2B + PROWIZJA
Cześć!
Analizując swoje motywacje Twoim motorem jest rozwój Klientów? Umiesz pokierować pracami specjalistów i przedstawiać wyniki działań oraz raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą? Doskonale znasz usługi e-marketingu i/lub IT i masz świadomość, że rola ta to współplanowanie strategii? W ramach rozwoju obecnej bazy Klientów potrafisz stworzyć atrakcyjne oferty i zrobić deal? W takim razie usiądź wygodnie i czytaj dalej.
Twoja rola w organizacji:
Szukamy frontmana / frontwoman z pasją do strategii i obsługi Klienta w segmencie średnich i dużych firm/portfeli marketingowych. Kogoś, kto zna narzędzia reklamowe i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem.
Mile widziane:
Proces rekrutacji:
Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa meet 45 minut – Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) – Decyzja
6 000 - 9 000 zł netto B2B + PROWIZJA
Co powiesz na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet?
Klientocentryzm, holistyczne podejście i chęć realnego wsparcia marketingiem, a nie tylko wystawianie faktur.
Czy brzmi to komfortowo?
Czego oczekujemy na tym stanowisku:
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:
Proces rekrutacji:
Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa meet 45 minut – Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) – Decyzja
7 000 - 9 000 zł netto B2B
Masz dość ciągłej pracy z legacy code przy projektach utrzymaniowych? Męczy Cię ciągły kontakt z klientem lub/i „wyklikiwanie” gotowych szablonów? Świetnie się składa! Aktualnie w WebVIST poszukujemy doświadczonego specjalisty, który pomoże nam tworzyć innowacyjne rozwiązania cyfrowe. U nas zmierzysz się z większymi, rozwojowymi projektami i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod.
WebVIST to submarka Grupy VIST. Od ponad 8 lat pomagamy firmom budować silną pozycję w sieci. W WebVIST zajmujemy się: tworzeniem stron internetowych, sklepów eCommerce oraz aplikacji webowych, a także dopasowywaniem customowych rozwiązań.
Czym będziesz się zajmować:
Czego oczekujemy:
Co oferujemy:
Jak wygląda praca u nas:
Jeżeli jesteś gotowy/gotowa do podjęcia nowego wyzwania, wyślij nam swoje CV i portfolio lub link do Twojego profilu na GitHub! 💻
7 000 - 11 000 zł netto B2B
Cześć!
Spotkania z Klientami, dane i liczby to Twój żywioł? Potrafisz przekuć je w skuteczne strategie marketingowe? Wiesz, jak optymalizować kampanie, by przynosiły najlepszy ROAS? Jeśli tak, czytaj dalej 😉 Szukamy kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za wyniki kampanii naszych Klientów i będzie miał realny wpływ na ich sukces w internecie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Poszukujemy doświadczonego specjalisty w zakresie performance marketingu. Kogoś, kto potrafi analizować dane, tworzyć i optymalizować kampanie w Google Ads (+CSS, +Merchant Center), Social Media Ads i Allegro/Amazon Ads, a także przekładać cele biznesowe klientów na mierzalne wyniki. Będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych (także w Google Analytics 4), które przyniosą realne rezultaty naszym klientom.
Napisz do nas, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Twój zakres obowiązków:
Nasze wymagania:
Mile widziane:
To oferujemy:
Proces rekrutacyjny:
Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Rozmowa II – Decyzja
7 500 - 9 000 zł netto B2B + PROWIZJA
Jasna strategia rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet – tak właśnie działamy w Grupie VIST.
Chcesz do nas dołączyć? Czytaj dalej. Jeśli spełniasz poniższe warunki, nie zwlekaj i wyślij do nas swoje CV!
Wymagania
Czego oczekujemy na tym stanowisku:
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:
Twoje zadania
To oferujemy
Proces rekrutacji:
Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa I na Google Meet – Rozmowa II na Google Meet (opcjonalnie) – Decyzja
5 000 - 7 000 zł netto B2B + PROWIZJA
Cześć!
Analizując swoje motywacje Twoim motorem jest rozwój Klientów? Umiesz pokierować pracami specjalistów i przedstawiać wyniki działań oraz raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą? Doskonale znasz usługi e-marketingu i/lub IT i masz świadomość, że rola ta to współplanowanie strategii? W ramach rozwoju obecnej bazy Klientów potrafisz stworzyć atrakcyjne oferty i zrobić deal? W takim razie usiądź wygodnie i czytaj dalej.
Twoja rola w organizacji:
Szukamy frontmana / frontwoman z pasją do strategii i obsługi Klienta w segmencie średnich i dużych firm/portfeli marketingowych. Kogoś, kto zna narzędzia reklamowe i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem.
Wymagania
MINIMUM 3 lata pracy w agencji marketingu internetowego na podobnym stanowisku. Warunek konieczny.
Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż, by efektywnie dostarczać wartość z digital marketingu.
Umiejętności sprzedażowe, potwierdzone doświadczeniem i sukcesami.
Wiedza z digital marketingu – min. SEO, SEM, SM Ads i nice to have: Web Analityka, UX, Automated Marketing, IT (web development)
Umiejętność rozwijania Klienta od tworzenia strategii, oceny efektywności działań specjalistów po stronie agencji, po raportowanie.
Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B, B2C dla usług i dla e-commerce.
Umiejętność oceny efektywności akcji sprzedażowych po stronie Klienta – czy inwestycja przynosi zysk?
Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
Znajomość Excela.
Umiejętna, jasna i ciekawa prezentacja danych wraz z argumentacją.
Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
Świetna samoorganizacja, terminowość, rzetelność.
Asertywność wobec Klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów. 😉
Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza.
Umiejętność motywowania i budowania dobrych relacji z zespołem wykonawczym.
Angielski na poziomie min. B2.
Mile widziane:
Wiedza z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
Znajomość i doświadczenie w pracy w ClickUp.
Twoje zadania
Bieżący kontakt i opieka nad Klientem – utrzymywanie regularnych relacji z klientem poprzez e-mail i telefon. Odpowiadanie na bieżące pytania i bycie dla klienta pierwszym punktem kontaktowym.
Dbanie o satysfakcję Klienta – monitorowanie zadowolenia klientów, np. poprzez analizę ankiet NPS. Zbieranie feedbacku i przekazywanie go do lidera działu.
Dbanie o wizerunek i usprawnienia – budowanie pozytywnego, zgodnego z wartościami firmy, wizerunku w każdym kontakcie z klientem i zespołem. Aktywny udział w usprawnianiu wewnętrznych procesów obsługi.
Koordynacja komunikacji i działań – zapewnienie sprawnego przepływu informacji między klientem a wewnętrznymi zespołami. Precyzyjne przekazywanie zapytań i ustaleń do odpowiednich działów.
Monitorowanie i raportowanie wyników – przygotowywanie i wysyłanie klientom cyklicznych raportów z działań. Prezentowanie podstawowych wskaźników (KPI) i informowanie o statusie realizowanych prac.
Obsługa zgłoszeń i eskalacja problemów – stanowienie pierwszego poziomu wsparcia dla klienta. Przyjmowanie, rejestrowanie i wstępna analiza zgłoszeń (reklamacji, uwag), a następnie eskalacja ich do odpowiednich osób w celu rozwiązania.
Uzupełnianie dokumentacji projektowej – dbanie o bieżące i poprawne uzupełnianie informacji na karcie klienta i karcie usług w systemie wewnętrznym (CU).
Wsparcie w organizacji spotkań – pomoc w umawianiu i organizacji cyklicznych spotkań z klientami oraz wewnętrznych spotkań projektowych (Kickoffy). Przygotowywanie agendy i notatek.
Wsparcie w realizacji umowy i celów – dbanie o zgodność bieżącej obsługi klienta z zapisami umowy. Rozpoznawanie bieżących potrzeb klienta i zgłaszanie potencjalnych szans na Cross-Sell/Up-Sell
Zarządzanie reklamacjami – weryfikacja otrzymywanych reklamacji, podejmowanie decyzji o ich rozpatrzeniu. Przygotowywanie wraz z odpowiednimi działami planu realizacji reklamacji. Analiza przyczyn reklamacji i zapobiegania ich w przyszłości.
Zarządzanie wypowiedzeniami – utrzymywanie oczekiwanego poziomu churn. Reagowanie na wypowiedzenia klientów, analiza powodów wypowiedzeń, przygotowywanie propozycji dla klienta w celu ratowania umów.
Współpraca z zespołem – utrzymywanie dobrych relacji i efektywnej komunikacji z wewnętrznymi zespołami realizacyjnymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta.
Oferujemy
Wynagrodzenie B2B: 5 000 – 7 000 zł netto + możliwość premii.
2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
Trackowanie tylko 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
Pracę 100% zdalna.
Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
Firmowy komputer i telefon.
Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
Możliwość realnego wpływu na rozwój działów wykonawczych w agencji.
Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.
Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.
4 000 - 6 000 zł netto B2B
Cześć!
Spotkania z Klientami, dane i liczby to Twój żywioł? Potrafisz przekuć je w skuteczne strategie marketingowe? Wiesz, jak optymalizować kampanie, by przynosiły najlepszy ROAS? Jeśli tak, to czytaj dalej 😉 Szukamy kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za wyniki kampanii naszych Klientów i będzie miał realny wpływ na ich sukces w internecie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Poszukujemy specjalisty w zakresie performance marketingu. Kogoś, kto potrafi analizować dane, tworzyć i optymalizować kampanie w Google Ads (+Merchant Center), a także przekładać cele biznesowe klientów na mierzalne wyniki. Będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych (także w Google Analytics 4), które przyniosą realne rezultaty naszym klientom.
Napisz do nas, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Twój zakres obowiązków:
Nasze wymagania:
Mile widziane:
To oferujemy: